téli - péntek [12.17.]

2010.12.17. 23:58 - viktornaplo

Suliba karácsonyi ünnepség volt, utána Timivel meg Regivel fel koliba. Megvártam míg elkészültek, aztán Timivel jöttünk hozzánk. Ebédeltünk, fetrengtünk kicsit, aztán mentünk városba ajándékokat venni. Csonttá fagytunk, pedig olyan sokat nem is voltunk bent. Sikerült mindent beszereznem szerencsére, így jöttünk is haza. A búzára már rohanni kellett, hogy még elérjük a buszt, de épp meglett. Búcsú, ölelés, csókváltás.. Keddet!

Utána haza, kicsit később megjöttek Zoliék is. Én olyan 8fele léptem itthonról, mentem Robihoz az albiba. Vettünk fejenként 3 sört, meccseztünk, hülyültünk, nagyon jól elvoltunk. Hazafelé faszán lekéstem a 31est, szóval 15perc fagyoskodás az Avason, aztán még a Selyemréten is vacogtam vagy 10percet a változatosság kedvéért, amíg a pótlóra vártam. Holnap roki, szóval.. ha most nem fogok megfázni, akkor soha.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása