Snip és Braz szülinapja

2013.10.26. 18:04 - viktornaplo

Jézusom mi volt ez már megint..

Tédével 5kor indultunk a búzáról, már a buszúton szétszakadtunk. Mondjuk volt egy nagy megfejtése is. Egy anyuka folyamatosan csitította a kisfiát a buszon, meg szólongatta hogy hallgasson már el. Erre mondta Tédé, hogy 10év múlva meg majd rinyálhat, ha már a srác hozzá se szól..

Barcikán, a végen vártunk egy kicsit Zsuzsival, Brazzal meg Snappal kiegészülve, mert Snip meg Anita késett egy csöppet. Aztán együtt bementünk a spárba, vettem söröket, aztán elsétáltunk Snipékhez. Útközben is végig szakadtunk, meg oltottunk egymást, de főleg Snappot (aka. FuraÉc). Hatalmas volt. Miután megérkeztünk, odaadtuk az ajándékokat. Snip vágott egy fejet először, de azért tetszett neki. Braznak meg kicsit súgni kellett, hogy leessen neki miért azt kapta amit, de utána nagyon röhögött.

Ekkor még csak 6-7 között járt valahogy az idő, de mi már belekezdtünk az ivásba. Kicsit később még jöttek emberek, aztán olyan 9re már részeg volt mindenki. Végig röhögtük az egész kibaszott estét, hatalmas buli volt. Szokásomhoz hívem elaludtam ülve nagyjából 2 órára, de se előtte se utána nem nagyon emlékszek mik történtek, csak arra hogy szakadunk végig. Meg hogy kiabálva beszélgetünk. Aztán egy srác neki akart menni Brízinek, Ő meg szólt nekem hogy menjek már ki vele, azt legyen már valami. A gyerek nagyon akarta a pofont, pofázott meg emberkedett Brízinek, mint valami utolsó cigány.. közöltem is vele a véleményem. Na utána már engem akart leütni. Tédé viszont leállította, amit kicsit bánok, mert szívesen leboxoltam volna a faszba. Közben megjelent KETIOZ hulla részegen, és 5 méteren 6× felborult. De akkorákat esett, rendesen nyekkent. Majd megpusztultunk úgy röhögtünk rajta. Megint sötétség, következő amire emlékszem hogy Tédével a nappaliban lefekvéshez készülünk, és akkor is szakadunk mint a kurvaélet. Teleírogattam Snipék jegyzettömbjét faszságokkal, reggel úgy röhögtem mikor visszaolvastam..

Ébredés után Tédével kb ott folytattuk, ahol lefekvés előtt abba hagytuk. Továbbra is röhögtünk megállás nélkül, nagyjából 2 órán keresztül. Közben összepakoltunk az udvaron a romokat, ami kb annyit jelentett, hogy én söröztem, a többiek pakoltak. Dél körül jöttünk el. Hatalmas volt.

1403124_665282320156196_2026546262_o.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása