tippszmiksz

2013.09.25. 12:28 - viktornaplo

Hát ezt nem hiszem el..

Tegnap megtettem a Magyarország - Ukrajna futsal osztályozó meccset. Pár perccel a vége előtt az ukránok elhúztak két góllal, ekkor felálltam a TV elől, összegyűrtem a szelvényt és bedobtam a hamusba. Ma reggel hívott Dani, hogy amúgy megfordítottuk a meccset, és nyertünk. Fogalmam sem volt, hogy ilyen hosszú és cifra káromkodásra képes vagyok. Dani majd megszakadt a vonal túlsó felén, mikor megkérdeztem, hogy mikor nyit a Siesta.. nem akartam a lóvét veszni hagyni. Szerencsére megtaláltam, Orsi segített kikukázni, és a lottózóban is elfogadták hiába volt szarrá gyűrve. Mondjuk cseppet húzta a száját az asszony, de az már kit érdekel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása