down for the night

2010.12.12. 23:59 - viktornaplo

Már elég korán felkeltem. Reggeli után még befejeztem a festést, takarítottunk Anyukával, feldíszítettük a lakást a szokásos karácsonyi cuccokkal, aztán nagybevásárlás. Utána még felugrottam Tédéhez is, bár csak egy órácskát voltunk együtt. Fél6körül értem haza, készülés, aztán jött Timi. Csináltunk forraltbort, épp mire elkészült, megjöttek Zsuskáék is. Kicsit aggódtam, hogy fog sikerülni az este ezen része, de felesleges volt. Jó volt igy első alkalomra, nem volt fagyott a légkör.

8körül Zsuskák leléptek, aztán mi Timivel elvonultunk. Mozgalmas este volt, kb hajnal 2ig fennvoltunk. Romantikázósdi, karmolászósdi, beszélgetősdi, rosszalkodósdi.. Hihetetlen, mennyire elrohant az éjszaka. Kár, hogy már reggel 7kor kelni kellett..
 

Napszáma: Kanye West - Lost In The World

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása