paprika [péntek]

2010.04.17. 09:03 - viktornaplo

Suli aránylag türhető volt. Hazajöttem, takarítottam, fürödtem. Kora este Jocóval elmentünk együtt fodrászhoz, aztán fel hozzánk, mert Zsuska ma jött haza. Anyus csinált vacsit, beszélgettünk sokat, mesélt édekes dolgokat.. pl a sivatag kellős közepén egy: Vigyázz tevék! kressztábla.. :DD

Valahogy 22:00fele mentem be városba. Csatlakoztam Tédéhez, Norcsihoz, meg a barátnőihez, a G-Pontba voltak. A hangulat jó volt, meg voltak sokan, de valahogy mégsem éreztem magam elememben. Söröztünk, elvoltunk, aztán olyan 22:45fele leléptünk. Elkísértük még a lányokata Kolombuszig, aztán Tédével mentünk a Paprikába, mert ott voltak Denyóék. Én már fogtam a fejem, mikor mondta hogy oda megyünk, mert Zsuska mindíg azt mesélte, hogy a középiskolás ofője meg a matektanárja idejártak inni. Ebből kiindulva kibaszott csöves helynek képzeltem. Hát jónagyot tévedtem. Beléptünk, és leesett az állam. Nem túlzás, ha azt mondom hogy felülmúlja a Vikinget is. Jó.. a budi elég furán van megoldva, de van szappan, és kéztörlő (!!!!) is. Az meg, hogy az árak is jók, már tényleg csak hab a tortán. Leültünk az aszalukhoz, ott volt még  Denyón kívül Danika meg Bíró is. Előtte iszogattak már, szóval a hangulat jó volt.. :DD Röhögtünk egy csomót, meg a telkest tervezgettük.. nagyon jól éreztem magam. Uccsó busszal jöttünk haza, de még azon is nyomták a hülyeséget. Hatalmas volt.
"Ilyen jó nagy tál töltöttkáposzta.. - Elfogyott."

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása