tavaszi - hétfő [04.05.]

2010.04.06. 20:36 - viktornaplo

Anyusnak ma volt a születésnapja. Olyan büszke vagyok rá. Legtisztességesebb, leginteligensebb ember akit ismerek. Nem csak felnevelt, példát mutatott. Nem csak szülő, anya. Nem csak eltart, szeret. Ez a különbség.

Reggel még Zsuskáéknál ébredtem. Meglocsoltam Zsuskát, elkészültünk, jöttünk haza. Itthon is meglocsolkodtam Anyust, és a barátnőit, átöltöztem, aztán visszamentünk Zsuskáékhoz. Elkezdtünk nézni egy filmet, aminek nem is baj hogy nem láttam a végét, aztán taliztam Tédével. Kettőre mentünk Zsuzsihoz. Kicsit izgultam, mert nem voltam még náluk, és Anyukájával is össz-vissz kétszer beszéltem, abból egyszer félrészegen.. :DD

Megérkeztünk, locsolkodtunk, leültünk, beszélgettünk, jó volt. Annyira közvetlen és aranyos Anyuja van. Az a tojásos téma is nagyon ízlett. Zsuzsival ökörködtünk kicsit a szobájába.. hát az fantasztikus volt.. :DD Indulás előtt vettem észre, hogy a csokitojás beleolvadt a zakóm zsebébe. Mire kettőt pislogtam, Zsuzsianyukája már a fürdőben dörzsölte ki belőlle.. :DD Szebb lett mint újkorában.

Hazajöttem, még itthon punnyadtam, aztán este taliztam Tédével. Bementünk városba, sétálgattunk egy kicsit, aztán jött az ötlet: filmezzünk. Fel hozzánk a filmekért, aztán gyerünk Tédéhez. Lepattintva. Most láttam harmadszorra, de még mindíg tetszik. Jó este volt amugy, jobb mint ha csak ténfergünk volna a városban.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása