"karaoke"

2013.10.23. 19:40 - viktornaplo

Fél9re mentem a koliba. Eleinte szanaszét volt a brigád. Bandi és Réka elvonulva beszélgettek, a lányok készülődtek, úgyhogy addig Ádám szórakoztatott azzal, hogy egy androidos zongora appal eljátszott egy csomó dalt. Nagy volt. Nagyjából kilencre mindenki össze szedte magát és elkezdtünk giotinozni. Azt hiszem három kört játszottunk le, nagyon jól szórakoztunk. Fanni ma is gyönyörű volt.

Közben azért elfogyott a borom és a három söröm is, úgyhogy vannak sötét foltok. Eleinte úgy volt, hogy elmegyünk a rockcellarba, de sajnos mint kiderül aznap nem volt karaoke. Na meg.. már lassan éjfél felé járt az idő, szóval sok értelme sem lett volna elmenni. Így hát roki.. igen, megint elmentem. Igen, megint Fanni miatt. Az egész estét együtt töltöttük, táncoltunk sokat, beszélgettünk.. Egy csoda az a lány, komolyan.

Valahogy 5 és 6 között jöttem el, és végig az járt a fejemben, hogy mennyire jól éreztem magam vele. Roki.. hihetetlen, nem gondoltam volna hogy valaha még fogom élvezni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása