travi the boss[egészhét]

2010.03.26. 18:33 - viktornaplo

[csütörtök-péntek] Egész nap "dolgoztam". Kosármeccsekből voltak printelve képek, azokról kellett leírogatni az óra állását. Nem nehéz meló, de monoton és kurva unalmas. Nem panaszkodok, félre értés ne essék, csak hát 18 órán keresztül 5 számjegyet írogatni.. Egy meccs kb 600kockából áll, és én 16 meccset csináltam meg. Legalább itthon dolgozhattam.

A péntek este annyi volt, hogy Tédével besétáltunk városba, összefutottam Vikivel, beszélgettünk kicsit, utána Tédével tovább buszmegbe. Röhögtünk csomót megint.. "Aza baj.. - hogy buzi vagy? - Nem. Nemtudom hogy fejezzem ki magam.. - Úgy hogy buzi vagy. - Akár.."  hehehe Hamar hazaértem már, mert egyrészt be akartam fejezni még a maradék melót, másrészt meg korán feküdtem, ugyan is szombaton volt a nyelvvizsga első része: Hallottszöveg értés.

[szombat] Hát az a vizsga.. reggel felkeltem, fürödtem, bementem 11re, meghallgattam a szöveget, jegyzeteltem, beadtam a lapot, megbeszéltem ott az egyik lánnyal a válaszokat, azt jöttem haza. Mint ha el se mentem volna. 60% meg lesz. Többre nem számítok.. :DD

Délután még maradt egy pár meccsem, de már nagyon elegem volt belőlle. Megcsináltam mindet, aztán este 8ra mentem a Centrumhoz. Odafelé a villamoson megint találkoztam Vikivel, megbeszéltük hogy majd még az este folyamán valamikor összefutunk.  Ő is ment spajaihoz, én meg taliztam Tédével Centrumnál. Jött Zsuzsi is, meg Norcsi a barátnőivel. Ment a kocsmakör, végül a Galériába kötöttünk ki. Átlagosnál rosszabb volt a hangulat. Akkor éreztem magam a legjobban, amikor csak Zsuzsival meg Tédével maradtunk, mert a többiek leléptek inni. Összefirkáltunk egy söralátétet, meg aláírtuk a falat, aztán eljöttünk mi is. Lekísértük Zsuzsit a Centrumhoz, útközbe megint találkoztam Vikivel, megbeszéltük, hogy majd együtt megyünk haza. Leértünk Zsuzsival a 2es megállóba, ott voltak már Norcsiék is megint, aztán a Ők mentek Rokiba, mi Tédével haza. Pontosabban én még hazakísértem Vikit.

Napszáma:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása