betmenrepper [péntek]

2010.01.16. 14:28 - viktornaplo

Suliba rövidített órák voltak. Már 11re itthon voltam. Délután sikerült jól eltölteni az időmet, fel sem tűnt, és már 6óra volt.

Jött Tédé, hülyültünk, "adok má nekik narancsot.." aztán mentünk 8ra plázához. Jött Fruzsi, meg Dorrri, aztán irány Viking. Mily meglepő.. tele volt. Átmentünk inkább a Dringkingbe. (ami amugy G-pont, de énigy szoktam meg..:D) Semmi hangulat nem volt. Mármint ott. Mi jól elvoltunk, meg hülyültünk csomót, csapattunk zenegépet is, szóval vittünk oda egy kis életet, de ezen kívül semmi.. Egyébként majdnem az egész estét végig fütyürésztünk Dorrrival. Hatalmas volt.. :DD

9fele Fruzsit elkísértük a Centrumhoz, aztán még hárman beültünk a Plázába. Nevetgéltünk, beszélgettünk, jó volt. Az este csúcspontja szerintem az volt mikor olyan fél11 körül Dorrrit hazakísértük. Ő meg én oltogattuk egymást, Tédé meg szakadt.

- "Dóri vagyok, olyan idióta, hogy belenyomom a fejemet a sárba.."
- "Viktor vagyok, lökdösöm a kisebbeket"
- "Dóri vagyok, gengszter repper, sárgarépát eszek petrezselyemmel.."
- "Tédé vagyok, szakadok mindenen.."

Hatalmas volt. Utána még vártunk egy buszt Tédével, és jöttünk. Már 11re itthon voltam.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása