stukkerpisztoly [szombat]

2009.12.06. 10:15 - viktornaplo

Egész nap pusztulat volt.. fel-le mászkáltam kínomban. Néha Anyukámnak segítettem, legalább akkor hasznosat csinálhattam.

Aztán Mikulás.
Ma csak Anyussal ajándékoztunk egymásnak. Odaadtam neki a csokimikut, első kérdése: de ugye nem tavalyi?
Egy percig csak álltam előtte, és nem tudtam mire vélni az egészet. Aztán megölelt, és elkezdtünk nevetni mindketten. Aranyos jelenet volt.. :) Persze én is visszakérdeztem.. Az én ajándékom sem tavalyi! :D

8ra mentem Bettihez. Odaadtam neki a mikulásajcsit. Beszélgettünk kb félórát, de már mennem is kellett sajna. Pedig még simán maradtam volna tovább is.. (:

Fél9kor volt tali a villanynál a többiekkel. Pontosabban: Tédé, Denyó, Sinkó+Dóri.

Viking..tele. Bulldogz..tele. GPont..VANHELY! Beültünk, találkoztunk Bíróval is. Közbe még kiszaladtunk Tédével, mert csatlakozott egy kicsit Zsuzsi is. Elvoltunk végig. Lájtos volt, de jó. Röhögtünk sokat. .. "Magába tolat" :DD .. Aztán elrohantunk Zsuzsival, hogy nézzünk neki buszt Tapolcára. Aztán.. Ő ment Vicáékkal tovább, én meg mentem vissza a többiekhez. Még egy darabig röhögcséltünk, aztán mivel Sinkóék már mentek, mentünk mi is. Még pláza, .. "STUKKER VAN NÁLAM! STUKKERPISZTOLY!" :DD .. aztán sétáltunk pár megállót a buszhoz, és jöttünk haza.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dé06 · www.emlekekhelye.blog.hu 2009.12.06. 11:03:36

- tudjátok mit kéne most venni?
- na mit?
- STUKKERT!
süti beállítások módosítása