december végén

2014.01.02. 10:47 - viktornaplo

december 19.
Milán, Hoki meg én elmentünk a sportcsarnokba, a DKSK utolsó ezévi meccsére. Egész komoly hangulat volt, és bár vereség lett a vége, de nagyon bejött. Így hogy uborka szezon van, simán elképzelhetőnek tartom hogy többet járjunk ki. Most pörög a Devecsering őrület, úgyhogy nem hagyhattuk ki hogy a szünetben ne toljunk egyet.IMG-20131219-00380.jpg

december 20.
Most vannak az U20-as jégkorong VB IIA csoportjának meccsei a jégcsarnokban. Még az életben nem voltam jégkorong meccsen - ahogy kosár meccsen sem - de azt hiszem ebből is rendszert fogunk csinálni. A hollandok ellen játszott a válogatottunk, és nyertünk is 7-2re. Mint említettem, a Devecsering őrület határtalan, és hát ugyan hol lehetne a legjobb képet lőni, ha nem a holland szurkolókkal? Még a meccs elején kinéztünk magunknak egy nagy zászlót, aztán a meccs végén mikor láttuk ki a gazdája, gyorsan le is szólítottam. Röviden elmagyaráztam neki hogy miről van szó, és hogy megtartaná-e nekünk a zászlóját a háttérben a kép erejéig. A csávó értékelte a dolgot, röhögött nagyon.Névtelen-1_3.jpg

Ezután el akartunk menni a Grizzlybe, mert úgy tudtam, hogy amatőr stand up comedy verseny lesz. Hát nem volt. A "Pozitív Miskolc" rendezvénysorozat egyik eseménye lett volna ez, de érdeklődés hiányában elmaradt. Mennyire ironikus.. Hoki haza, Milán, Vitya meg én át a Vikingbe sörre. Vitya lépett az uccsó busszal, én meg Milánnal átmentem a Forintba. Leültünk a pultnál, és pofátlanul kibeszéltünk minden egyes nőt. Egytől-egyig. Közben ránk csörgött Dani, hogy menjünk át a Daliba. Onnan már egész kevés dologra emlékszem. Aztán miután már mindenki menni készült, még én lenéztem a Zaccba Tédéhez, Blankához meg még valami gádzsihoz. Söröztünk ott is, de kicsit homályos már az is. Összességében kurvajó este volt.

december 22.
Végre ez a nap is eljött. Czimborák Világvége buli II. A tavalyi után egyértelmű volt, hogy idén is megtartjuk. Óriási volt megint. 10-11 között volt gyülekező a Martiniben. Dani és Viktor már alapból részegen, az irodából jöttek, úgyhogy nekik meg volt alapozva a hangulat. Amíg vártuk hogy megjöjjön mindenki, bedobtunk pár kört, tettem egy mixet, röhögtünk Viktoron, hogy állva alszik.. szóval már jól indult. Bejött egy csávesz, egy az egybe úgy nézett ki mint Snake Plissken 50 évesen meghízva. Ellőtte a nap dumáját is: -Katika, fel tudnád tölteni az egyenlegem? -Persze. Milyen? Vodafon, T-Mobil? -Nokia. Dőltünk. Végre befutott a besenyei osztag is, így már teljes létszámmal ittunk még egy kört, aztán irány Kopaszhoz. Illetve nem.. Dani, Gergő, Vitya meg én még bementünk csocsózni a Balatonba. Ott is egy kör, aztán így Kopihoz. Gergő egyből betámadta a kutyát: -Kopasz, hogy hívják a kutyád? -Bolhás. -Mi? Balázs? Kezdődött a sütés. Kopasz a tárcsánál sürgött-forgott, mi meg a zöldségeket pucoltuk, aprítottuk. Ja és adtunk egy cumshotot Balázsnak az uborka hajával. Elkészült az első hambi.. hát komolyan arra szavak nincsenek. Olyan burgert csinált ez a köcsög, hogy nem lehetett abbahagyni az evést. Be is túrtam kettőt egyből, ami viszont már túlzás volt, ugyanis utána órákig mozdulni alig bírtam, annyira szarul lettem. Túl ettem magam. Sötétedésre már valamivel jobban lettem, csak hát addigra meg már az idő hűlt le nagyon. Jó hát mondjuk mit vártam, télen kertipartizni.. Milán lépett, előkerült a TátraTeám, meg valaki pálinkája is. Pár kört behajítottunk azért. Ment végig az ökörködés, hatalmas volt a hangulat. Fogalmam sincs hány óra felé, de arra emlékszem, hogy Vityával meg Gergővel sétálunk a Siesta felé. Aztán Gergő valahogy eltűnt, senki sem tudja hogyan, úgyhogy Vityával maradtunk ketten. Még a Vörösmartyn beugrottunk a kocsmába egy csocsóra, aztán valahogy hazakeveredtünk. Az este vége már erőteljesen homályos, de még igy is kurvára adta. Veszett egy brigád ez. Ez meg abszolút a nap száma: Pharrell Williams - HappyNévtelen-12.jpg

december 23.
Zsuskáék ma költöztek Tökölre. Hívtak költöztetőket úgyhogy sok dolgunk nem volt, de azért segítettem ahol tudtam. Egészen hamar végeztek.

december 25.
Este felmentem Tédéhez, aztán együtt le a Zaccba Safihoz. Kezdésként bevágtam két sört 10 perc alatt. Utána elmentünk csavarogni, felkavart, "köptem" majd vissza a Zaccba. Botrányosan viselkedtünk, csoda hogy nem basztak ki minket. Csocsóztunk is egyet, az is nagy volt. Simán jó este volt.IMG-20131225-00420.jpg

december 27.
Milán rám csörgött, hogy este nem-e csinálunk valamit. Vittem magammal Tédét. Soproni, Kolombusz, Forint. Így indult a kocsmakör. Mindenhol egy sör. Zsuzsi is bent volt a városba, úgyhogy hozzájuk csapódtunk a Szomjas Szerdába. Aztán át a Vikingbe, majd Milán levállt, én meg vissza a Szerdába. Sör sört követett, Hatalmas mennyiséget öntöttem magamba. Nagyon jól éreztük magunkat, jó volt Zsuzsit újra látni. Akkor értettem meg hogy mennyire hiányzott, amikor átölelt. Szomjas után még voltunk a Bulldogsba, de arra már egyáltalán nem emlékszem. Állítólag balhéztam valami leszbi pinával. Kérdőjel. 4-5 között értem haza.

december 28.
6kor ébresztő, irány Tökölre Zsuskáékhoz. Még részeg voltam. Nagyjából Hatvannál jártunk már, mire valamennyire kitisztult a fejem. Keletiből villamos, HÉV, aztán meg is érkeztünk. Nagyon fasza kis lakást vettek, jól is néz ki meg jó helyen is van. Mivel nem sokat aludtam éjszaka, így délután ledőltem pihenni. Elég sokat aludtam, mire felébredtem már lassan indultunk is. Zsuska meghívott minket színházba. Jó zsaru, rossz zsaru. Stól meg Szabó Győző. Nem volt olyan tré. Egyébként nagyon szép volt BP éjszaka. Az Andrássyn sétáltunk kicsit.. simán üti a színvonalat. Utána kitettek a Dürer előtt, ők vissza Tökölre, én meg beálltam a sorba. Egy órát álltam kint, közben oltogattam egy gádzsit is, de full gyökér volt. A kurvahosszú sor miatt lekéstem a BSWt, ami bosszantott azért. Alig hogy beléptem, rögtön belebotlottam Brízibe, Zsuzsiba, Norbiba, meg még pár arcba. Aztán megjelent Snip Anitával, és kicsit később Tédé is. Kis örömködés. Az egész OMF egyébként kibaszott jó volt. Tédé meg Braz random felléptek a kisteremben, az is kurva jó volt. A tutigádzsiból egy refrént dupláztam Tédének, na az nagy volt. Ugye színházból mentem, úgyhogy kicsit kitűntem a tömegből full ólaszban egy hip-hop fesztiválon. Így színpadra állni.. na sebaj. Belefutottunk véletlenül egy fellépésbe, fogalmam sem volt ki az arc a színpadon, de úgy tolta, hogy az előtt le a kalappal. Mint kiderült, még a pöcsöm fel sem állt, amikor ez az arc már reppelt. Kurva jól tolta. Közben minden spanunk haza ment, úgyhogy csak Tédével maradtunk ketten. Mászkáltunk, belefutottunk ismerősökbe, elpattintottunk egy cigit velük, sztorizgattunk, megnéztük a DSPt meg Mikeet.. az de kurvajó volt. Összefutottunk Rapsterrel is.. húú de régen láttuk már.. Velük lógtunk egy kicsit, aztán meg beültünk a VIPbe. Na az nagyon komoly volt. Ültünk a kanapén szétterülve, lábunk az asztalon, és nevettünk mindenen. Ekkorra adta be a moresz. Baszott jó volt csak ott ülni, gondtalanul, és szakadni mindenen. Legszebb pillanatai voltak annak a napnak. Utána lesétáltunk a Keletibe, az is nagy fless volt. Full kihalt utcákon, tök idegen városban.. tetszett. Az első vonattal jöttünk haza, fél9re kerültem ágyba.IMG-20131228-00427.jpg

december 29.
Este 6kor Gergő telefonjára ébredtem, hogy akkor megyek-e a Jegesmaci meccsre. Össze szedtem magam, aztán indulás. A Vikingben volt gyülekező, Vitya, Milán, Gergő, Józsi úr, meg még pár srác. Együtt át a jégcsarnokhoz, hát fhúú milyen sor állt ott. Még jó hogy meg volt már a jegyünk. A meccs kurva jó volt, nagyon jól éreztem magam. Szarrá verték a buzifradit a Macik, úgyhogy elégedetten jöttünk ki. Már csak a vízilabda meccs hiányzik a repertoárból.IMG-20131229-00436.jpg

december 31.
Szilveszter a koliban. Az éjszaka, amit úgy ahogy van kitöröltem az emlékezetemből. Úgy látszik, a szilveszterezés nem nekem való. Az elmúlt tíz évben legfeljebb 2-n éreztem magam jól. Kicsit szar arány.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása