RETTEGEK

2009.11.22. 23:34 - viktornaplo

RETTEGEK hogy a tétovázásommal nem tudom kifejezni az érzéseim annak a két embernek akik tizennyolcésfél éve a minden napjaim részei, és akik nélkül biztosan nem bírnék létezni..

RETTEGEK hogy a befordultságommal nem tudom érzékeltetni azzal a lánnyal a tiszteletem és szeretetem, aki már 5éve az egyik legjobb barátnőm, és én erre hihetetlenül büszke vagyok.

RETTEGEK hogy a szeretetemmel túlterhelem és elriasztom magamtól azt a lányt, aki nekem borzasztóan fontos, és.. annak ellenére hogy csak 3hónapja ismerem, de az első pillanattól kezdve (még ha ezt sokáig nem is mertem magamnak beismerni) barátomnak tekintem, és a kezem tűzbe tenném érte.. minden megtennék, hogy Ő boldog legyen, kerüljön ez bármibe..

RETTEGEK hogy a meggondolatlanságommal és őszinteségemmel túlzásokba esek, és elvesztem azt az embert, aki kirángatott a szarból.. akinek a megújulásom köszönhetem.. akinek a puszta jelenléte is garancia a jókedvre..

 

 

RETTEGEK hogy ez az egész idilli állapot egyszer csak véget ér.. minden amiért eddig hajtottam.. minden tisztelet, és megbecsülés amit eddig kivívtam, szertefoszlik.. én meg majd egyedül maradok.. beleragadva a sárba.. segítség nélkül.. magányosan.

 

 

Rettegek, hogy így szeretlek.
Rettegek, hogy elveszthetlek.
Rettegek, hogy rettegsz tőllem.
Rettegek, hogy már felnőttem.

Rettegek, hogy átverhetnek.
Rettegek, hogy átverhetlek.
Rettegek, hogy nem tisztelnek.
Rettegek, hogy nem tisztellek.

Rettegek, hogy nem szeretnek.
Rettegek hogy nem szeretlek.
Rettegek, hogy kihasználnak.
Rettegek, hogy kihasznállak.

Rettegek, hogy nem úgy látnak.
Rettegek, hogy nem úgy várnak.
Rettegek, hogy csak én adok.
Rettegek, hogy itt maradok.

 

 

valami ilyesmi játszódik le bennem:

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása