őszi - kedd (10.27.)

2009.10.27. 23:58 - viktornaplo

9kor keltem. Csináltam egy fantasztikus szendvicset reggelire, és beültem gép elé. 11kor elkezdtem főzőcskézni, 1ig eltartott, de abszolút megérte. Egyrészt nagyon elrepült az idő, másrészt, meg nagyon finom lett. Imádok a konyhában tevékenykedni. Közbe Suhancost hallgattam. Fura volt megint azokat a régi számokat hallgatni. De sok szép emlék jutott eszembe.

Például mikor 2007 májusában Tédével mentünk Egerbe egy Suhancos fellépésre. Fantasztikus élmény volt. Buszoztunk 1órát, Egerbe vártunk 4et, és mindezt 45perc Suhancosért. Beszélgettünk Fankával is egy kicsit előtte. Az egész felhajtásnak már hajnal1re végelett, a mi buszunk meg 5kor indult haza. Ülve aludtam már néha. Még hazafele a buszon is, két széken elterülve. De mindez annyira nem érdekelt minket. Nagyon megérte, még most is úgy gondolom. Fantasztikus emlék marad.

Tudod mi jutott még eszembe? A fellépések. "Végigvazseváltuk az egész országot.." hogy Dopemant idézzem.. :D Persze ezen is csak Tédé röhög, mert rajtunk kívül kevesek tudnak még így nevetni rajta. Pedig mi is csak poénra vesszük. Ezt az embert nem lehet komolyan venni.. :D
Szóval.. 16 éves srácok.. Elindultunk vonattal délután, 5-6 fele, odaúton végig jóhangulat, zenehallgatás, röhögés, kicsi izgalom is azért. Anyukám szendvicse nem egy ilyen utat dobott fel.. :) Amikor megérkeztünk, spanoltunk a többi előadóval, a szervezőkkel, azokkal akik eljöttek.. mikor hogy. Aztán a fellépés. Tédé a színpadon, én az első sorban. Óriási hangulat volt minden hol. Amikor vége lett, rendszerint még maradtunk. Iszogattunk, dumálgattunk.. Aztán az első vonattal haza. Persze azon is alvás volt végig. Részemről legalább is. Legtöbbször egyébként Sárospatakra mentünk. Azok voltak aztán a bulik. Órisái hangulat, óriási tömeg, óriási fellépők. Annyira jó ezekre vissza emlékezni. Anyukám nagyon féltett mindíg. Igazából igy felnőttebb fejjel csodálkozok is hogy elengedett. :)

Na visszatérve a napomhoz. Megfőztem, mosogattam, ettem. Isteni finom lett.. :D Aztán elmentem fürdeni, és összekaptam magam. 19:00kor taliztam Tédével  a megállóba, mentünk városba. VHn leszálltunk, végig a városon. Útközben MEGINT találkoztunk "HÖHÖ"-vel. Megint pénzt kért. Én meg vissza adtam neki azt a 30Ftot, amit Ő adott hétfőn. Annyira dúrva amugy hogy ez a csávó megint nem ismert meg. Annyiszor jött már oda pedig. Na aztán Plázatető, onnan Szinvaterasz. Gyerekkori emlékekről sztorizgattunk. Nagyon jó volt.

Fél9kor taliztunk a többiekkel: Denyó+Dorri, Fruzsi, PÉ, Gabesz. Vikingbe akartunk menni, de tele volt. Gabesz elvezetett minket a Bohócba, de még senki nem volt ott előtte csak Ő. Néha olyan érzésem volt, hogy Ő sem tudja hová megyünk.. :D De aztán mégis csak odaértünk. Elég jó hely egyébként. Meg aránylag olcsó. Beültünk, iszogattunk, de épp hogy csak mert alig volt pénzünk.. :D Tédével elmentünk a zenegéphez, mire visszamentünk egy csaj meg egy srác beült az asztalunkhoz a helyünkre. A csávót felállítottam egyből, a csaj még maradt, de elfértünk tőlle. Először azt hittem valaki ismeri őket tőlünk. Közbe kiderült hogy mégse.. :D Tök ismeretlenül leültek hozzánk spanolni. A csaj annyira be volt rúgva, hogy az szánalom volt. "Van nálad valamilyen kártya? - Jaaj én már próbáltam itt fizetni úgy, de nem lehet.." Beszélt még ott nekünk össze-vissza, jóvolt kiröhögni. Hülyepicsa. Szerencsére utána elhúzott. Meg aza csávó aki vele volt.. Odajön hozzám: "Te nem vagy miskolci ugye? - Mer? :| - Mer ilyen cipőt itt nem lehet kapni.." Hát haver, nem tudom ez hogy függ össze.. :D Bolond volt az is. Vagy egy buzi. Bár PÉ szerint csak spanolni akart mert félt hogy megveri valaki. Akárhogy is, világi csicska volt mind a kettő. Utána még csocsóztunk Fruzsival, Tédével meg Gabesszal, mind a kétszer nyertes csapatban voltam.. :)

Aztán még picit üldögéltünk, és jöttünk haza. A kocsiba Essemm szólt. Nagyon teccik, pedig elsőre nem volt szimpatikus a zenéje. "Ne mond hogy spanok vagyunk miközbe nem ismersz.."

A nap dumája: "André háromezer.." Tédé :DDD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása