világvégén

2013.01.17. 11:14 - viktornaplo

2012.12.21.
Reggel 8kor keltem Dani hívására. Összeszedtem magam gyorsan.. aztán Daniék felvettek, mentünk elöször a Búzára, Sanyihoz a puffancsokért, aztán még bolt, és irány Kopaszhoz. Rögtön egy kör pálinkával indítottunk, majd elkezdtünk tanakodni, hogy mikor kezdjük a hambisütést. A nagy döntésképtelenség közben is ittunk még egy kört, aztán akkor is mikor végre kitaláltuk hogy akkor kezdjük el most a sütést. Vagyis hát.. Kopasz sütötte, mi meg néztük. Zsófika is segített neki a húspogikat megformázni, olyan aranyos volt. Állt Kopasz mellet egy kisszéken, mert amúgy nem érte fel a fazekat, és hatalmas szakértelemmel gyurmázta a husit. Mi addig focizgattunk egy jéggé fagyott labdával, de kb a lábam eltört ahányszor belerúgtam. Azért vicces volt.

Közben megjött Dzsino, ittunk egy kört vele, aztán akkor is mikor hazaugrott egy csöppet, meg akkor is mikor visszajött. Közben elkészültek a burgerek, én ettem meg az elsőt. Kibaszott jó lett. Be is túrtam rögtön még egyet, kicsit fel is szívta a pálinkát, úgyhogy ittunk rá még egy kört. Mindenki megkajált, közben Viktor kidőlt pár órára, majd mikor visszatért, ittunk még egy kört. Idő közben már elfogyott két üveg pálinka, és megbontottuk az Ötzit is, amit Timitől kaptam. 50%-os finomság. Lassan kezdték beadni a dolgok, és egyre kevesebbre emlékszem. Valamikor Sanyi is megérezett, meg átmentünk a Balatonba is, meg elvileg a Siestába is, de hogy ott mi történt, azt már nem tudom. Gondolom ittunk..

6óra fele leléptem, mert még volt egy kis dolgom. Először Dóriékhoz mentem, de fingom sincs az odaútról. Elvileg busszal mentem, gyakorlatilag teleportáltam egészen az ebédlő asztalukig. Megetetett, beszélgettünk, de fingom sincs miről. Remélem nem szégyenrészegre ittam magam. Utána hirtelen Zsuskáéknál találtam magam, innen sincs sok emlékem. Következő állomásom a Spar volt, aztán meg a szobám. Itt már lemerült a teleportgépezetem, de még mindig részeg voltam. Megpróbáltam összepakolni mindent amit Timihez vinnem kellett másnap. Elég bonyolult feladat volt úgy, hogy állni alig bírtam. Szerencsére semmi fontos nem maradt itthon. Utána megfürödtem, szendvicseket gyártottam, és 1óra fele feküdtem le. Furcsa, de már ekkor másnaposnak éreztem magam. Szerencsére reggelre ez el is múlt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása