give me some néger tarhonya

2011.04.29. 23:59 - viktornaplo

Délután voltunk teleknézőbe. Megint az Őzugrónál, csak egy másik házat. Abszolút bizakodó vagyok. Szépen rendben van tartva, normális helyen van, a szomszéd is jó fej, és.. látok benne fantáziát is. Már el is képzeltem, hogy túrom a földet, és hogy formáljuk saját képünkre a házat is. Tele vagyok ötletekkel, és tenni akarással.

Teleknézés után jöttünk haza, én meg rohantam be a városba. A szinvaparknál taliztam Tédével, meg Pikuékkal. Ledzsaltunk a szpotra, közben Tédével meg Sziszivel hülyültünk. Megérkeztük, megittuk a 250es corás bort.. egynek jó volt. Jöttek közben emberek, köztük egy atom részeg pali.. keveset szakadtunk rajta. Fhúú milyen dumákat lőtt.. 10óra körül elment mellettünk egy öltönyös pali, először szó nélkül, utána visszajött, és elkezdett videózni a telójával. Mi le se szartuk tulajdon képpen, ugyan úgy elvoltunk. Vett vagy 2percet, aztán elindult ki a kapualjból. Valaki lekurvaanyázta, erre megint visszajött, és elkezdett ott durrogni, meg "fenyegetőzni", hogy maradjunk csendben. Jó. Elment, utána Gerával megnéztük, hogy mennyi látszódhatott a videóján.. hát kb semmi. Full sötétet mutatott a kamera. Komoly ember.. Az este vége elég uncsi lett. Még átugrottunk G-Pontba, aztán végül haza. Zsír volt egyébként.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása