tavaszi - hétfő [04.25]

2011.04.25. 23:59 - viktornaplo

Reggel elég korán fent voltam már. Nem tudtam aludni. Mivel Timit sem akartam (még) felkölteni, kimentem a konyhába, Anyuka meg Zoli már felébredtek addigra. 9óra fele betámadtam Timit egy jó nagy adag vízzel, hát mondanom sem kell, mennyire díjazta. Bár utána ugyan úgy aludt tovább, csurom vizesen. Meglocsoltam szépen sorban mindenkit, aztán nagy nehezen Zsuskáék is beérkeztek. Zsuskát is jól megöntöztem, hát az a sikítozás amit levágott.. Vicces volt minden esetre.

Elég ramaty volt az idő, de azért elindultunk Bánkútra. Anyuka, Zsuska, Jocó, Erzsi, Zoli, Betti, Anna, Timi meg én. Mire felértünk, elkezdett szemerkélni az eső, ennek ellenére felkolbászoltunk a hegy tetejére, szétnéztünk, majd visszajöttünk. Beültünk a kocsiba, hogy ne ázzunk el, mert addigra már szépen rákezdett esni. Mikor kicsit csillapodott, kiültünk egy asztalhoz enni, dehát.. az sem volt így az igazi, szóval inkább hazajöttünk. Komoly program volt. Utána csoportos fetrengés a nagyszobába, aztán este Zoliék meg Zsuskáék is hazamentek.

Mi is jöttünk be a városba Timivel, először Tédével aztán Dávidékkal taliztunk. Felmentünk az "irodához" inni, utánalépés hárlihoz. Közbe jöttek emberek még, meg iszogattunk.. meg falhoz basztam a bort.. meg átmentünk a vikingbe.. meg ugye azok a korsók.. szóval szép volt. Teljesen spontán kitaláltuk hogy menjünk fel Tédéhez. Kicsit már gyér az emlékezetem, de talán tévéztünk, meg south parkot néztünk.. de csak azt tudom biztosan, hogy már majd' elaludtam a vége felé. De azért: "nagyüveg szevenápp"

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása