romantikus szalonnázás

2010.12.15. 22:21 - viktornaplo

Itthon maradtam inkább tanulni, de valahogy nem úgy sikerült, ahogy elterveztem.. Mindent csináltam, csak azt nem. Déltájba taliztam Timivel. Épp hozzám tartottunk, amikor egyvén fószer odajött hozzánk és elkezdte osztani nekem, hogy tudom-e mi a nő, mert hogy az egy fekvő tőke, és hogy meg kell tömni, vagy hogy mondta, de.. egyszerűen nem lehetett lerázni sehogy. Már a végére nagyon felhúzott.
Feljöttünk, és már megint úgy elrohant az egész délután, hogy felfogni is alig bírom. Romantikus szalonnázás, "implampápum", filmezés, elsőközöskép, elsőszeretlek.. Talán kicsit gyors, és ezért ijesztő nekem, de.. szeretlek.

Szeretlek!

Photobucket

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása