simibuli

2010.11.27. 23:59 - viktornaplo

Reggelre leesett az első hó. Mivel napközben fagypont felett volt a hőmérséklet, igy elég hamar latyak lett belőlle, de azért igy is szép. Mért van olyan érzésem, hogy karácsonykor +10°C lesz?

Este tali Tédével meg Dáviddal, aztán spár. A busz 18:45kor indult Ongára, amíg vártunk rá sörözgettünk a megállóban. Kiértünk, Zsuzsi meg Bubszi csinált pizzát, azt be is támadtuk egyből. Lassan megérkezett mindenki, aztán olyan 20:20körül Simi is betoppant. Kicsit furán jött ki, de végül is maga a buli jól sikerült. Dávid meg Bubszi mesélt olyan történeteket.. hát tekeredtem a nevetéstől. "Fiam, ugye nem akarsz lehugyozni?" Iszogattunk, beszélgettünk, sütiztünk, egész jól éreztem magam. Végül éjfél fele jöttünk el, de az a hazaút.. "Ez egy nőlény sofőr?" Valahogy hajnal 1kor értem haza. Egyébként sikeresen elvágtam a tenyerem, és össze véreztem a felsőmet.. ZSÍR!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása