raindrops [péntek]

2010.04.10. 08:21 - viktornaplo

Reggel bevittem Anyushoz a tortát, mert ma ünnepelt a munkatársaival. Suli, utána haza, elkezdtem összerakni a szobabicajt. Már majdnem végeztem, amikor hívott Anyus hogy menjek már be elé mert annyi ajándékot meg virágot kapott hogy nem bírja hazahozni. :DD

Itthon még beállítottam a bicajt, ettünk, aztán 6kor taliztam Tédével. Besétálltunk a városba. Találkoztunk Dórával is tök véletlenül, aztán együtt spár, utána mentünk Flóra elé. Lekísértük a lányokat a Búzára, az mongyuk gizda volt.. :DD Felszálltak a buszra, mi meg el akartunk menni eurÉpatérre, de mivel elég durván esőre állt, a Plázatetőn kötöttünk ki. Sörözgettünk, beszélgettünk, közbe úgy elkezdett szakadni az eső, hogy öröm volt nézni. "It's rainin' tédé nagy a fasza halleluja é-é" Haza is jöttünk elég hamar, mert egyrészt már nagyon fáradt voltam, másrészt meg elázni se nagyon kellett volna.

Itthon még Anyussal beszélgettünk egy jót lefekvés előtt, az nagyon tetszett.


Napszáma: (egész este ezt dudorásztuk, és végül tényleg elkezdett esni.. :DD)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása