tavaszi - vasárnap [04.04.]

2010.04.06. 20:09 - viktornaplo

Reggel felkeltem, reggeliztünk, aztán henyélés. Zsuskáék elmentek Jocó Anyukájához, én maradtam náluk. Tévéztem, gémeltem, fetrengtem, ettem, beszéltem Tédével, annyira jó volt.. :DD

Aztán Zsuska hívott, hogy megyünk Mamához, felvesznek a Repülőtéren. Kimentem, taliztunk, mentünk Vámosra. Meglocsoltam Mamát, beszélgettünk kicsit, aztán rohanás "haza". Felvettem még a pulcsimat, vettem egy bort, meg Zsuska is adott egy üveggel, aztán rohantam Centrumhoz.

Kb 20perc késéssel megérkeztem, már mindenki ott volt. Tédé, Denyó, Karcsi, Konen, Füleki. Elképzelhetetlen volt pl. egy évvel ezelőtt hogy ilyen felállásban valaha is lesz bármi, ennek ellenére ez hatalmas este volt. A legjobban akkor szakadtam, mikor Ati, Ofőt idézgette. Hát az halál volt. Igazából a tökéleteshez hasonlított az este szerintem. Bőven volt szakadás, meg hülyülés, és azért a komoly témák is szóba kerültek. Megint csak bebizonyosodott, hogy nem szabad szinte teljesen ismeretlenül ítélkezni. Ki nem néztem volna belőllük hogy ennyire vágják a dolgokat.

A bor elfogyott, hideg lett, mi meg hazaindultunk. Karcsival mentem egy darabon, azért az is tanulságos volt.

Valamit tenni kell ebben az országban, és a mi kezünkben az irányítás. Igazából amíg vannak olyan buta emberek, akik szerint a kommunizmus jó volt, nincs szebb jövő. Amig az emberek azt hiszik hogy aki nacionalista, vagy patrióta, egyenlő azzal hogy náci, addig nem lesz szebb jövő. Amig ciki, vagy gáz ha valaki hirdeti, hogy magyar, és kiáll az országa mellett, nem az amcsikat meg a nyugati országok kultúráját majmolja és a nyálát csorgatja, nincs szebb jövő. Amíg a társadalom egy része a megélhetését a faszával, nem a két keze munkájával teremti elő, nem lesz szebb jövő. Persze ahhoz hogy ezt felfogd, egy fokú intelligencia kell. Ahhoz hogy tégy is valamit ellene.. ahhoz csak egy iksz a jó helyre.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása