tavaszi - kedd [04.06]

2010.04.06. 20:52 - viktornaplo

Jó volt ismét a saját ágyamban aludni. Egész délelőtt semmit nem csináltam. Elkényelmesedtem Zsuskáéknál.. :DD Megszerveztem a focit, ettem, mentünk le. Tédé, Denyó meg Zoli, Pé, Karcsi, Konen meg Zsolti, Dakó, Danika, Sinkó, meg én.

Volt a pályán pár pocsolya, mire lesepertem, teljesen kidöglöttem.. :DD Elkezdtük a meccset, Denyó 3 perc múlva már szünetet tartott volna, azt hiszem ez jellemzi legjobban az erőnlétünket.. :DD Két meccs volt, három órát fociztunk végig, a végére mindenki hulla lett. Karcsi "gálaműsora" még kellett azért.. :DD Kis beszólásokat hallhattunk.. :DD Igazából kaptam elég szégyen gólokat is, de kibaszott jó meccsek voltak. Abszolút megérte több hónapig várni erre a napra.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása