vízbarát, tűzbarát [szombat]

2010.02.28. 16:39 - viktornaplo

Délelőt takarítottam, aztán mentem angolra. Végre. Egy hét kihagyás volt, remélem nemlesz nagy hátrányom belőlle.

Hazajöttem, punnyadtam, meg régi repp számokat hallgattam.

19:00kor taliztam Tédével, sétáltunk kicsit a városba. Beültünk a Plázába, elvoltunk.. :DD

20:10kor taliztunk Dorrrival, mentünk Perlába. Simán jó volt, beszélgettünk csomót, meg "doboltunk" szívószálakkal.. :DD El is tettem emlékbe.. Az is kiderült, hogy Dóri egy kutyaember, Tédé egy majomember, én meg zsiráfember. Jó volt, röhögtünk sokat.. :DD

 

Jegyzet: Vasárnap 2 év után megint elmentem bicajozni.. persze 3km után kipurcantam. Hányingertől kezdve, minden bajom volt. Mint egy rossz másnaposság. Ja meg fociztam is vagy 1,5 órát Dakóékkal. Azér csak ennyit, mer egy kirúgásnál ahogy elcsúsztam, teljes testsúlyommal estem rá a könyökömre, és kibaszottul fájt egész nap..

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása