zsuzsinévnap, wazzaaap! [péntek+kocsonyafeszt]

2010.02.20. 12:04 - viktornaplo

Igazából már suliba is szakadás volt majdnem végig. Húszperces szünetben "behugyoztam" meg buziskodás és szakadás volt Kecskéékkel.. Hazajöttem, befejeztem Anyus névnapi ajándékját és oda is adtam neki, aztán tanulgattam, meg készültem.

18:30ra mentem fel Tédéhez. Én boroztam, Ő metaxázott. Néztünk pár kultusz videót youtube-on, meg röhögcséltünk, aztán jöttünk. Negyed órás késéssel megérkeztünk a Centrumhoz, a többiekhez.

Szóval.. 20:15 - Zsuzsi, Vica, Flóra, Dóra, meg Norcsi. Odaadtuk Zsuzsinak a névnapi ajándékát is. Igazából nem szokványos ajándékot adtam, de elnyerte a teszését.. :DD Elindultunk a töemgbe, útközben Tédével folyamat ordítoztunk hogy: WAZZAAAAAP!? Az vicces volt mognyuk, eleinte nem értette senki mit kiabálunk.. :DD Megálltunk a Villanyon, aztán kitaláltam hogy becsöveskedhetnénk egy kapualjba. Röhögtünk csomót, meg ittunk, aztán Galéria. Az életbe nem voltam még ott, igazából nem is nagyon vágyom vissza.. :DD Leültünk egy hosszú asztal mellé, aminek a másik végén négy 60feletti csávó ült.. "Na ez így jó arány.. 5 lány, 2 fiú!" Nagy tagok voltak.. :DD

Norcsi lelépett elég hamar.. hát igen, kibaszottul unalmasak vagyunk, ez az igazság....... Ennek ellenére mindenki fantasztikusan érezte magát, hatalmas hangulat volt. Mongyuk az a fél-lityó VBK 630ér nem volt semmi.. :S:D Koccintottunk Zsuzsira, ünnepeltünk, óriási volt. Nemtudom mikor mentünk át a Kolombuszba, de útközben is őrület volt végig. "Reppeltünk", ordítottunk, és annyira jó hogy partner volt mindenki. Dóra is.. Most találkoztunk vele először, de hihetetlenül közvetlen volt első perctől, benne volt mindenbe, hatalmas tag. Mesélt olyan történeteket amugy magáról.. :D Kolombusz elég mínusz volt amugy, szerencsére nem is maradtunk sokáig. Fogalmam sincs mikor, de Flóra és Dóra hazament, mi meg utána átmentünk  a Korzóba.. és itt kezdődött a para.

Valaki ellopta Zsuzsi táskáját, amig nem figyeltünk. Nagyon felbaszott.. "Jól" járt vele, főleg hogy semmi nem volt benne aminek egy füves köcsög hasznát veszi.. Túl jó lett volna az este enélkül. Pontosabban tökéletes. A jóhangulat elillant, így hazakísértük Zsuzsit. Útközben a sétállón a hátamra ugrott, úgy mászkáltunk, meg szaladgáltunk. Azért az elég nagy volt.. :DD Bele is tettem majdem egy kukába. :DD Mivel Zsuzsi ideges volt, és rongálni akart, a Szinvapark előtt felborítottam egy hirdetőtáblát. :DD Mielőtt Zsuzsi hazament, még fellépett.. smárolt önmagával. :DD Vica is ment, mi meg Tédével a Vízügytől lesétáltunk a Malomszögig.. :DD Vártunk egy pótlót - heringparty(L) - aztán jöttünk haza.

Az este alatt találkoztam Andival, teljesen bőrig volt ázva.. :DD Dorrrival, Marcival, akit nem láttam már évek óta. Pedig régen  annyit lógtunk a jáccótereken együt.. meg még Szabival is összefutottunk, a haverjaival ült a Korzóba.


Mr Dopeman, Kocsonyafesztivál verzió:

"Mr Védé, Mr Védé mit csinálsz, mit csinálsz?
Felhúzom az ernyőt, pam-pam-pam!" ÖÖÖ

"Mr Zsédé, Mr Zsédé mit csinálsz, mit csinálsz?
Lehúzom a vodkát pam-pam-pam!" ÖÖÖ

"Mr Tédé, Mr Tédé mit csinálsz, mit csinálsz?
Megbaszom a kurvát, pam-pam-pam!" ÖÖÖ

"Mr Vica, Mr Vica mit csinálsz, mit csinálsz?
Felhúzom a tangám, pam-pam-pam!" ÖÖÖ

"Mr Flóra, Mr Flóra mit csinálsz, mit csinálsz?
Feltúrok egy kukát, pam-pam-pam!" ÖÖÖ

"Mr Dóri, Mr Dóri mit csinálsz, mit csinálsz?
Levágom az ujjam, pam-pam-pam!" ÖÖÖ

Napképe:

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása