valentin nap [vasárnap]

2010.02.14. 16:43 - viktornaplo

Én szeretem..
Sok ismerősöm butaságnak tartja, mert.. ne csak egy nap szóljon a romantikáról. Igazuk van, és ezt én is igy gondolom, de szerintem akkor is jó dolog ez.

Egyébként reggel már nyolckor fent voltam. Nem tudtam aludni. Kitakarítottam, meg néztem filmet. Hazajöttek Anyusék, kaptam egy fejmosást, aztán nyugi lett.

Fél2kor taliztam Andival, mentünk cukrászdába. Ettünk somlóit, meg vittem neki egy nagy tábla csokit ajándékba. Örült neki. Szerintem amugy nagyon alulmúltuk magunkat, nem volt ez most olyan jó mint szokott. Utána sétálgattunk még kicsit, az már jobb volt. Elkísértem még buszhoz, aztán jöttem haza.

Ijesztő belegondolni hogy egy év alatt kb 361°-ot fordult velem a világ. Jobb így. Kíváncsi vagyok jövőre kivel fogom tölteni ezt a napot. Egy biztos.. többet nem lesz lakat.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása