téli - szerda [12.30.]

2009.12.30. 14:29 - viktornaplo

10kor keltem.

Egyből el is kezdtem csinálni a pizzát. A tésztagyúrás kurvajól levezeti az ideget az emberből. Ha felbasznak ezentúl, pizzát fogok sütni.. :DD

Kora délutánig elhúzódott az egész.. minden összejött hogy a lehető leglassabban készüljün el..

Mire végre elkészült, egyből betömtem a felét. Még gép előtt is ücsörögtem egy kicsit. Nagyon elkapott a rosszkedv, de fogalmam sincs mi váltotta ki. Régen voltam ennyire szomorkás. "Holvanazalányakitudja...hogymitőllennékboldogújra."

Hagytam a francba a virtuált, inkább belőttem egy filmet, gyújtottam egy pipát, és hátradőltem. Két perc alatt elfelejtettem minden gondomat.

17:30ra mentem Tédéhez. Gémeltünk, röhögtünk, meg csapattunk két kör pálinkát.

19:00kor volt tali Zsuzsival+Dévtestvérünkkel és Norcsival. Először spár, [nem lehet már kapni furulyást.. :( ] aztán EuRÉPAtér. Ittunk, röhögtünk, elvoltunk.

Viking. Beültünk, nagyon-nagyon jó hangulat volt végig. Találkoztam Vikivel is. Jó volt megint látni és beszélgetni egy kicsit.

Sör, meg Beher ment egész éjszaka. Lőttünk képeket, szerintem vannak egész jók is.. :DD Aztán Norcsi, Zsuzsi, Dévtestvérem, haza.. meg utána mi is..

Kurvajó este volt. Utólag is boldog névnapot az összes Dávidnak.

Napképei:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása