téli - kedd [12.29.]

2009.12.29. 23:54 - viktornaplo

10kor keltem.

Délelőtt megcsináltam amit Anyus felírt, aztán beültem kicsit még gép elé.

13:50kor taliztam Tédével, mentünk városba. Nyújorker, semmi. Teszkó, megvettük a szilveszteri piákat. Pláza, Szinvapark, semmi. Amúgy a szokásos őrület volt végig.

Hazajöttem, elkészültem, ettem, aztán mentünk Anyussal a Művészetek Házához. Ott taliztunk Zsuskával meg Jocóval, és beültünk moziba. Polygamy. Nem olyan szar film, egynek elmegy. Van pár vicces jelenet is benne.

20:15kor taliztam a villanyon Tédével meg Dorrrival. Mentünk a Szinvaparkba, Denyóhoz meg Danikához. Út közben megittunk egy üveg viszkilikőrt. Szinvaparkból ki a parkolóba, ott volt már Bíró is. Beszélgettünk, elvoltunk, megjött Ági, aztán kimentünk a Martintelepre. Siesta vagy mi volt a hely neve ahova beültünk..

Bíró behívott mindekit egy körre, rendes volt tőlle. Röhögtünk végig, szerintem jó hangulat volt, jól éreztem magam. Utána Denyó visszahozott minket a Búzára, aztán mentis tovább. Tédével Beálltunk a buszmegbe, kb fél órát vártunk a buszra. Annyit hülyültünk meg röhögtünk.. eszméletlen hogy az unalom mit tud csinálni az emberrel.. :DD "Mennyi az idő? - Nem merem elővenni.. - HMMMMM"

Tök jól elvoltam egész nap. Holnapra leszek még nagyon kíváncsi...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása