2009. ősz..

2009.11.26. 20:00 - viktornaplo

..legnagyobb zenéi!

 

Esmée Denters, a szerelmem.. :DD
Csodaszép.. a szemei.. az arca.. a hangja.. Tetszik benne hogy nem egy műnő. Meg nem sablon. Elbűvölő. (L) 

Kanye West, a példaképem..
Nemtudom mióta hallgatom, de.. annyira jó. Az előadási stílusa.. a szövegei.. Egyszerűen nem tudok betelni vele. Megunhatatlan. Talán az egyik legnagyobb kedvencem.

Kid Cudi, az egyik új kedvenc..
Erről a számról az a szeptemberi szombat délelőtt jut eszembe, mikor az egész világot a hátam közepére kívántam, annyira szarul voltam. Mondjuk rum után mit csodálkozok.. :DD 

Mr Hudson, a hipnotizőr..
Azt a pár rosszkedvű, esős, unalmas napot juttatja eszembe, amikor egyedül voltam itthon, és semmi értelmeset nem tudtam csinálni. Ez is hozzá tartozott az őszömhöz.

Novel, aki ellazít..
Erről a számról az jut eszembe mikor október-novemberben hetekig zuhogott az eső, én meg hazafelé buszocskáztam, és ezt a számot hallgattam, közben pedig azt figyeltem, ahogy a busz ablakán kis erekbe gyűlve fut le az esővíz. 

Essemm, aki felpörget..
Amikor meghallom, hihetetleül feltudom szívni magam, és úgy érzem nincs előttem lehetetlen. Tédé, Pé, Denyó, kocsi, házibuli, pálinka. Csak pár szó ami eszembe jut erről a számról.

Fluor Filigran, a legkedvencebb magyar..
Legfőképpen KisCsaládos emlékek fűznek a számaihoz. Azok a hétvégék.. nem akarom hogy vége legyen! ZsuzsiNorcsiTédéViktor(Y)(L)

Bónusz:
Csak mert annyiszor énekeltük a Kolombuszba.. Nem volt szerintem olyan este hogy ezt ne ment volna. ZSNDV(L)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása