az iroda

2013.01.17. 11:43 - viktornaplo

Délbe keltem, nem is értettem hogy sikerült addig aludni.. 4fele jött Tédé, Fire meg Safi, a tegnapi felejthetetlen délután-este ismétléseként. Ugyan úgy indult minden.. sör, gémelés, röhögés.. aztán 8kor léptünk tőlünk, hogy csocsózzunk egyet. Utána várparkoló, majálispark, majd megint egy kis csocsó a Lugasba. Végül is 9fele eljöttünk, Tédé meg Safi haza, mi Firével meg le a Tiszaira... aztán Plázába, persze oda is 10re, pont zárásra értünk be.. úgyhogy megint csavargás, és végül előttünk kötöttünk ki. Kurva jó volt. Rengeteget beszélgettünk, fejtegettük a dolgokat.. Jó volt így tétlenül kóvályogni. Közben hívott Dani hogy fussunk össze, már fél12 volt, semmi kedvem nem volt hazamenni, úgyhogy elmentem vele az "irodájába". Kicsit megijedtem mire leesett hogy hová megyünk, ugyan is a legutóbbi élményem onnan elég kellemetlen, viszont nem volt mit tenni, ha menni kell hát menni kell. Nem bántam meg. Jól elvoltam a csajjal. Kellett ez most. Mármint az egész nap. Így ahogy volt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása