tavaszi - csütörtök [04.21]

2011.04.21. 20:45 - viktornaplo

Szerda este kimentünk Timiékhez. A buszon bugiztunk egy nagyot.. nem néztek hülyének minket.

Reggel kis fetrengés, és kajcsi után kimentünk az udvarra tojást festeni. Timi egy csudiszép pirostojást adott. T+V<3 Majd ha meglocsoltam, hivatalosan is megkapom. Egyébként kis bénázás után én is egész jól belejöttem, még nekem is tetszett amit festettem. A tojások után egymást is kifestettük vízfestékkel.. hát gyönyörűek lettünk, mondhatom. Két idióta.. Tojás festés után "fociztunk", dehát abból is mi lett.. vízzel pocsoltuk egymást, aztán csurom vizesek lettünk, úgyhogy kiültünk a napra száradni. Le is égtünk. Timi a kamionsofőr: csak a bal karja lett vörös.

A 18:10essel jöttem haza. Legszívesebben ott maradtam volna még vagy 8hétre, olyan jól elvoltunk ez alatt a szűk egy nap alatt..

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása