kocsnyafeszt 2011

2011.02.21. 22:13 - viktornaplo

Péntek:
Hazajöttem suliból, bepakoltam amit vinni akartam magammal a hétvégére, elkészültem, aztán mentem a megállóba. Jött Timi, bementünk Zsuskához elkérni a kulcsot, utána Timi ment tesójához, én még postára, meg ajándékot intézni, aztán fel Zsuskáékhoz. Mivel se a net nem működött, se a TVt nem tudtam bekapcsolni a 4 távirányító közül egyikkel sem, aludtam egy kicsit. Fél5kor még visszamentem a városba, Zsuska névnapi ajándékjáért, utána vissza hozzájuk. Megvártam míg hazaér melóból, aztán mentem városba. 7fele találkoztam Timivel, mentünk Maszkura és a Tücsökraj koncertre.. eszméletlenül jó volt. Nagyon tetszett, végig mulattuk az egészet. A végén vettünk CDt, dedikáltattuk is. A koncert után még összefutottunk a Villanyrendőrnél Tédével meg Dévtesóval is, hát volt ott hangulat.. Mivel ők mentek is tovább, mi meg már teljesen átfagytunk, felmentünk Zsuskáékhoz. Csapattunk még egy kör Szkrebült, bár már agyilag mindenki zokni volt. Timit még elkísértem az uccsó 2eshez, aztán vissza Zsuskáékhoz, és alvás.
Napszáma: Maszkura és a Tücsökraj - Tulipán

Szombat:
Délelőtt Monopoliztuk egyet Jocóval meg Zsuskával.. eszembe juttatta a régi nagy játékokat még Gabenékkel. (Mikor 2004/2005ben átmonopoliztuk magunkat az újévbe..) Na a lényeg, hogy 11től 2ig játszottunk, és Jocó nyert. Mily meglepő.. Miután elkészültünk, elmentünk még Timiért, aztán fel hozzánk. Mármint hozzánk hozzánk. Felköszöntöttük Anyukát, meg Zsuskát is. Kajáltunk, kicsit beszélgettünk Anyuka barátnőivel, aztán ők elmentek a városba, mi négyen meg leültünk idegecskézni. Hát hogy az mekkora gyökér játék.. Soha nem szórakoztam még ilyen jól 4 színes koronggal, egy dobókockával, meg egy pohárral. 6fele visszamentünk Zsuskáékhoz, Timivel megcsináltuk a forraltbort, aztán mentünk Centrumhoz.
Tédé, Zsuzsi, Vica, Nona, Matyi+Bia. Elsétáltunk a Paprikába, de mivel fent nem volt hely, így lent, a sörpadoknál ültünk le. Tédével átadtuk az ajándékot Zsuzsinak.. BoldognévnapoRt Anyuceee. Tökjól elvoltunk egyébként, aztán Zsuzsi, Vica és Matyi mentek Kowalskyra, mi meg a többiekkel be a Szinvába, aztán végül kis helykeresés után először a Korzóba, majd a Galériába kötöttünk ki. Kavarás a WC kulccsal.. hülye vénasszony. 10fele Timivel elköszöntünk, és mentünk a Villanyrendőrhöz. Eszter meg a barátja már vártak ránk, beszélgettünk velük kicsit, kínáltak minket pezsgővel, mi meg őket forralt borral.. aztán mivel már elkezdődött a Belga, otthagytuk őket. Úgy volt, hogy jönnek ők is, csak hát mint utólag kiderült, Uncsitesi nagyon kiütötte magát.
A koncert eszméletlenül jó volt. Timivel előreverekedtük magunkat a második sorba, és végig tomboltuk az egészet. Játszották a számunkat is. Egyébként volt néhány érdekes pillanat, pl amikor aszittem összeesek, meg magával ránt a tömeg.. meg amikor valaki percekig a seggem fogdosta.. Mindezt leszámítva hihetetlenül jó volt. Miután vége lett, összefutottunk még Norcsival, aztán Regiékkel is pár percre. Mivel már elég hullák voltunk mind a ketten, mentünk Zsuskáékhoz.
Napszáma: Belga - Gyaloglás vége

Vasárnap:
Mire reggel felkeltünk, Zsuska csinált nekünk bundáskenyeret.. Nagyon kedves volt tőlle. Délben Timi visszament nővéréékhez, egy órára rá aztán mentem utána én is. Együtt feljöttünk hozzánk, végre haza cuccolhattam.. 3ra mentünk Szabó Balázs Band koncertre a villanyrendőrhöz.. Fhúú nagyon nagy volt. Durva, hogy mennyivel jobb élőben. Miután vége lett, hazajöttünk, aztán úgy elütöttük az időt, hogy hirtelen hajnal2 lett. A nap felére nem is emlékszek..
Napszáma: Szabó Balázs Band - Utazásaim

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása