téli - vasárnap [01.02.]

2011.01.02. 23:59 - viktornaplo

Délelőtt átnéztem az anatómiát.. hát nem sok minden ragadt meg. 1re mentem Timi elé a búzára, utána koli, aztán fel hozzánk. Itthon sütiztünk meg tévéztünk egy kicsit Anyukával, aztán Timivel gondoltunk egyet és kimentünk Lillafüredre. Gyönyörű szép volt. Sétáltunk egy nagyot, bejártuk szinte az egészet. Lementünk a vízeséshez.. csodálatos volt. Estem egy hatalmasat is.. hát úgy röhögtünk, eszméletlen. Timit belefektettem a hóba, meg jól megdobáltam.. utána kis durci, meg: "maga kicsoda? mit ölelget itt? nekem barátom van!" Próbálkozott Ő is levenni a lábamról.. kevés sikerrel. Kb egy órát voltunk kint, de eszméletlenül jól éreztük magunkat. Hazajöttünk, aztán még este feljöttek egy kicsit Zsuskáék is. Beszélgettünk, pezsgőztünk, aztán miután elmentek, mi is elvonultunk. Ahhoz képest, hogy én már éjfélkor aludni akartam, hogy ne legyek hulla a masszázs vizsgán, végül is olyan fél4kor sikerült elaludnunk. Néztünk régi videókat, beszélgettünk rengeteget, és..... elment az idő.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása