téli - szombat [12.25.]

2010.12.25. 21:22 - viktornaplo

Valahogy 10-11fele keltünk fel. Fetrengett mindenki jobbra-balra, nem nagyon találtam a helyem én sem. 1óra körül megebédeltünk, mégösszepakoltunk, aztán jöttünk haza. Elég illúzió romboló volt, hogy végig szakadt az eső, bár a tegnapi ködös-szmogos szarságnál ezerszer jobb volt.

Valahogy 3fele értünk haza, még összekaptam magam, aztán a fél5ös busszal mentem fel Eszterhez. Reni is átjött, jó volt már végre találkozni velük. Egyrészt mert már rég láttam őket, másrészt meg.. nagyon jól elvoltunk. Pezsgő, meg citrancsos raddler.. meg hókifli.. meg toy story.. Röhögtünk meg beszélgettünk végig, nagyon jóléreztem magam.

Hazafelé a buszon elaludtam.. arra keltem, hogy dőlök ki a székből, mert kanyarodunk be az Újgyőrire. Ez volt életem legrövidebb útja Bükkszentlászlóról. Fél9re értem haza végül.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása