téli - szerda [12.22.]

2010.12.22. 23:02 - viktornaplo

Délelőtt takarítottam, aztán 1re beugrottam városba. Zsuskának hoztam el egy laposüveget a grívírostól, meg Zsófi visszaadta a fényképezőm.. hát lettek érdekes képek szombatról, az biztos. (44/43..)

Utána haza, felturtam a fenti lomost.. végül is csak 1óra volt amíg kiszabadítottam 2 asztal lábat.. meg még egy, amig visszapakoltam mindent. A régi dohányzóasztalt kicsit megrövidítettem, aztán beillesztettem a nagyszobába. Ezen lesz majd a fa. Este6ra végeztem is vele. Miután Anyuka hazaért vacsiztunk, aztán dőltem az ágyba.

Fura amugy eddig ez a szünet, mert annak ellenére hogy csak  5nap telt el, sokkal hosszabbnak tűnik. Mint ha már elmúlt volna legalább 2hét. Tuti hogy a várakozás miatt.. 27-28!

Napszáma, és egyben a hónap videója: Mónika Show - Öreg fasz kell (dnb edition)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása