téli - hétfő [12.20.]

2010.12.20. 23:34 - viktornaplo

Szarul voltam egész nap. Fájt a fejem, hányingerem volt.. már a mozgás is rosszul esett. Egész nap heverésztem, futballhuligánokat meg döglött aktákat néztem. Nagy sorozat mind a kettő.

Este taliztam Tédével meg Zsuzsival, beültünk Skyba, beszélgettünk, söröztünk.. szokásos zsír este. Pletyizés is ment végre, már ki voltam éhezve. Megint mentünk pár kört a lifttel, hogy csapathassunk képeket.. Az egyik elég jól sikerült. Miután hazaértem még belekezdtem a Red-be.. hát hogy az mekkora film..

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása