RAJONgólya

2010.12.03. 23:59 - viktornaplo

Demjén.

Reggel fél7re hazaértem melóból, összeszedtem magam valamennyire, aztán mentem suliba. Szerencsére a második anatómián filmeztünk, igy kicsit tudtam pihenni.
Hazajöttem délkörül, aztán egyből el is aludtam, semmi erőm nem volt már. Este fél6kor hívott aztán Denyó, hogy 8-9 között jönnek értem, és úgy indulunk majd Demjénbe. Denyó+Fruzsi, Tomi és Dóri már a kocsiban voltak, mire elém jöttek. Még elmentünk Danihoz, átültem hozzá (aahh aza pözsó..)aztán irány Demjén. Odafele út.. fhúú. Sebességmámor. Megérkeztünk, átöltöztünk, aztán be a "barlanghoz". Pezsgő durrant, iszogattunk, élvezkedtünk a melegvízben, isteni volt. Miután meguntuk, visszarohantunk a főépület előtti medencékhez, ott is ücsörögtünk eleget. Volt egy forró vizes medence amit mi is bepróbáltunk.. hát kb a lábamól leégett a szőr. Jól kinevettek minket akik láttak, de mi  se kíméltük, akik utánunk ugyan igy bepróbálták azt a medencét.. Dani behívott minket egy szanunára is, fantasztikus volt.. aztán a forró vizes medence.. akkor már kellemesebb volt a víz. 2kor jöttünk el, Dani hazahozott még.

Hatalmas nap volt, nagyon jól éreztem magam. Alig várom a következő alkalmat.

Napszáma: Rihanna - Only girl

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása