eger

2010.11.05. 13:11 - viktornaplo

12:45kor indult a busz, felszálltam, pont volt helyem is. Kicsivel több mint 1,5 óra volt az út, Gorillazt hallgattam végig. Megérkeztem, Andi már várt rám. NagyölelésSétálltunk minden fele, megmutatta a fontosabb helyeket a városban, nagyon tetszett. Tulajdon képpen minden miskolci helynek megvan az ottani megfelelője. Fura volt egyébként, hogy ahogy sétálltnk végig a városon, egyetlen ismerős arc sem volt sehol, ahogy körbenéztem. Végül az érsekkertben ültünk le, a híd közepére. Beszélgettünk nagyon sokat, minden féléről, nagyon jól éreztem magam. Kis séta megint, Egerplázába is benéztünk.. nemrossz, nemrossz. Hihetetlenül elrohant amugy az idő, egyszercsak este lett. 18:00kor jött vissza Miskolcra a busz, kis Activity még indulás előtt az ablakon keresztül.. Vicces volt.
Ismét 1,5órás utazás, aztán egyből irány Paprikába. Danika+Ági, Denyó+Fruzsi, meg Tédé már ott voltak, kicsit később csatlakozott Dani is. Egész este biliárdozni akartunk, de sehogyse jött össze. Szervkereskedő kínai, asztalra hányó srác, volt minden. Remekül éreztem magam, jó este volt. Sőt az egész nap nagyon odabaszott. Hihetetlen élmény volt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása