nyárzáró

2010.08.31. 15:45 - viktornaplo

Tali Tédével és Zsuzsival a Centrumnál, VHSpár, aztán Petőfi tér mellett kötöttünk ki egy kisebb téren. Nálam vodka, náluk bor.. aztán a hangulat. Kis nosztalgia, legszebb pillanatok felidézése.. Olyan jó kis nyugodt volt. Se a szemerkélő eső, sem a hideg nem zavart egy kicsit sem, sőt.. jól is esett. Egy teljesen idegen csávó is odajött hozzánk, hogy van egy bontott vodkája, és mivel úgy sem inná meg, lehozza nekünk. Visszajött a vodkával, aztán annak ellenére, hogy akkor láttam először, lefolytattam vele életem egyik legkomolyabb beszélgetését. Teljesen le voltam döbbenve, mert.. ugye akik így ismeretlenül odajönnek beszélgetni azok vagy be vannak baszva, vagy csak tarhálni akarnak. De ez a pali.. se részeg nem volt, se irritáló, se csöves. Egy teljesen normális, széleslátókörű középkorú ember. Nagyon sok mindenben egyet értettem vele, bár néha kicsit már túlzásokba esett szerintem. Fogalmam sincs mennyit beszélgettünk, de nagyon elrepült az este. A vodkát végül is hazahoztam, de még gondolkozok hogy mit csináljak vele.
Nehéz lenne összegyűjteni a legszebb emlékeket erről a nyárról, mert az elmúlt tizenhárom héten mindíg történt valami emlékezetes. Olyan fura ahogy így visszagondolok mik voltak eddig.. mint ha már a Balcsi is egy éve lett volna, a gipszről nem is beszélve..

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása