19

2010.05.14. 11:20 - viktornaplo

1991.05.14. 11:20

Tavaly alig vártam a 18. születésnapom. Felnőtt lehetek, vehetek legálisan alkoholt, szavazhatok.. De most? Egy év múlva 20 éves leszek. Aztán meg negyed évszázados. Utána meg már....

Persze attól függ a boldogságom, ahogy élem a fiatalságom. Vagyis.. ha később úgy ítélem meg ezeket az éveket, hogy jól teltek, és elégedett vagyok vele, nem fogom majd vissza sírni, hogy: mi lett volna, ha.. ha másképp csinálok dolgokat.. Viszont ha előrelátó vagyok, felelősségteljes, és mindent fontos döntésem jól meggondolom, nem fogok bánkódni a múltamon.

Nagyon örülök, hogy ilyen emberek vesznek körbe minden nap. Büszke vagyok a múltamra is.. Sok szép emléket köszönhetek sok embernek. Bár nem tudom mit tartogat a sors még nekem, de állok elébe. Nem tudott rajtam kifogni eddig sem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása