4nap

2010.04.29. 20:29 - viktornaplo

Durván pörög ez a hét..

Megint úgy vagyok, mint tavaly augusztusban, hogy egy hétre előre tudom mit fogok csinálni. Annyira jó..

Egyébként hétfőn és kedden éjszaka a teszkóba voltam, a játékokat töltögettem mind a két alkalommal. A legós részlegnél teljesen bezsongtam. Nagyon régen hozott már ennyire lázba valami. Annyi jó játék volt ott, csak lestem.. Kicsit megint 10évesnek érzem magam. :DD

Ma voltunk városba Tédével, beugrottunk Zsuskához is. Úgy néz ki nyáron megyünk Balcsira a társasággal. Hát mit mondjak.. BASZOTT JÓ LESZ! Az egész ház csak a miénk, ráadásul nagyon jó áron. Alig várom!

ja és.. MÁR CSAK 45ÓRA ÉS 31PERC AZ ELSŐ TELKESIG!!! :DDDD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása