Norcsi 18 [péntek]

2010.03.13. 10:54 - viktornaplo

Először is nagyon boldog 18. szülinapot Norcsi!!

Másodszor, a hetem.. ILYENJÓVOLT(Y)

Egész héten fagyoskodtunk a Plázával szemben, mer ugye szórólapoztunk Gabennal.. hát néha már nagyon elegem volt. Felbírtak baszni a bárgyú hülye emberek.. hát ilyen hogy.. kukkeres köcsög, tipik rendszergazda alkat, megyek oda hozzá, nyújtom a szórólapot, rám se néz. Lengetem előtte, semmi reakció. Mint ha ott se lennék. Beálltam vele szembe: "elvennéd?" Az meg ugyan ugy állt tovább, és nézett át rajtam. Hát úgy felbaszott.. Meg ez hogy a faszomér nem lehet elvenni a kurva szórólapot. Még a kezét se kell kinyújtani, mer bele adom. A következő kukáig nem bírják elvinni? VÁÁáá..
Persze azért rengeteg pozitívum is volt. Egyik csaj minden nap kb 3-4 alkalommal jött el arra, és mindíg elvette, meg mosolygott. :D Akkor a másik, aki a busz ablakból integetett a szórólappal.. :D Vagy a szakállas csávó.. nyújtom neki: "má kitöröltem a seggem. - és holnapra? - igazad van, holnap is kell szarnom, aggyá még vagy negyvenet.." Húdeszakadtunk.. Annyi vicces eset volt, nem lenne elég karakterem hogy leírjam.. :D Találkoztunk csomó ismerőssel is. Vittek is el bőven szórólapokat.. :DD Tédé szerdán segített is kicsit osztani, hát az fergeteges volt.. :DD "Kösz, nem kell - IGEEEN??!!" Amugy a sok parasztot leszámítva jó volt. :D

Harmadszor: Péntek este.

Hazajöttem szórólapozásból, megfürödtem, elkészültem, ettem, mentem buszmegbe. Taliztam Tédével, mentünk a Búzára. 20:20kor indult a 2es.. annyit szakadtunk amíg vártunk rá.. "gyereide!" :DD Odafele úton is végig röhögtünk a faszságainkon.. :DD

Megérkeztünk, bemutatkoztunk az újarcoknak. Voltak ott amugy valami csajok meg srácok, dehát.. ültek csendbe, azt viszontlátás.. Hát na, szülinapi bulin így kell viselkedni.. Egyébként Zsuzsi gyönyörű volt, Flórán meg vicces volt a gipsz.. :DD Össze is firkáltuk minden hülyeséggel. Különben elég langyos volt az egész, nem is tudom hogy értékeljem magamban. Az uccsó busszal jöttünk is haza, és mivel pótló nem volt, a Centrumtól hazasétáltunk. Ezzel ugy magában nem is lenne baj, csak hát baszott hideg volt, mi meg nagyon fáradtak voltunk.. Ennek ellenére Tapolcáról kb 45perc alatt hazaértem. Arra is rájöttünk, hogy a kimerültség jobban adja mint az alkohol.. :DD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dé06 · www.emlekekhelye.blog.hu 2010.03.13. 19:14:56

védéke, flórika, zsuzsika (L)

viktornaplo 2010.03.14. 17:41:34

fasírtka, banánka, kukoricácska (L)
:DD
süti beállítások módosítása