mocskos kékbábú..[csütörtök]

2010.02.25. 23:20 - viktornaplo

Suli. Szokásos hülyülés. Kiabáltam meg tapsoltam egész nap, hogy: "Mocskos BKV sá-lálá-lálááá" meg az egyik szünetben kb 6 gyereket kérdeztem meg, hogy tennének-e piócát a faszukra. Istenem ennyit szakadni.. :DD

V: szia, neharagudj.. volt már a faszodon pióca?
?: :|:|:| - [a gyerek megfordult, és szó nélkül elment..]


V: szia, van a spanomnál 3 pióca.. ezerér a faszodra tennéd?
?: miiii??
V: fiú vagy nem? faszod van?
?: jaja, de..
v: mér ingyen is bevállalod?
?: :|:| - [ez is.. ment tovább csendben]

Uccsó óráról ellógtunk, aztán jöttem haza. 16:00kor taliztam Gabennel, mentünk Pensumba, érdeklődni van-e meló. Hát úgy néz ki, lesz.. Jövőhéten. Szórólapozás. Amugy a csaj egyből tette is az X-et a nevünk mellé, hogy majd hív minket ha van más is.. :DD Haza sétáltunk, meg beszélgettünk közbe.

Itthon Tédével egyből egyeztettem az estét. Nem sokkal később jöttek Zsuskáék is, beszélgettünk kicsit.

20:10 fele csörgetett Tédé, mentem le a ház elé. Megjöttek, irány Jazzbe. Tédé, Denyó, Pé, meg Tomi. Néztünk meccset, söröztünk, röhögtünk sokat, meg csocsóztunk. Akkora volt.. Nagyon élveztem. Csocsózgatás is zsír volt amúgy.. :DD

Hazafelé is folyamat kiabáltunk a kocsiba hogy: WAZZAAAAP! még mikor kiszálltam, akkor is.. :DD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása