South Side [szombat]

2010.02.14. 08:58 - viktornaplo

Reggel fél9kor Szilvi smsére keltem. ZSÍR! Írt, hogy ha tudok menjek hamarabb angolra. 10:50re értem oda, de egyáltalán nem bírtam figyelni..

Angol utána haza, kaja, gém. Tédével egyeztettem az estét, aztán elkezdtem takarítani.

17:30ra jött Tédé, elszabadult az állatkert.

Megrajzoltam a hivatalos South Side plakátot, megnéztük az új South Parkot, ettünk, szakadtunk végig..

19:30ra mentünk a Centrumhoz, jött Dorrri és Fruzsi. Bementünk a Spárba, bevásároltunk rendesen, aztán hozzánk. Tomi+Dóri már a ház előtt vártak ránk. Feljöttünk, be a nappaliba, közbe házigizdáskodtam. Elkezdtünk inni, kezdett megjönni a hangulat is.. "Jó ez a geciskóla!" by Tomi.. :DD

Fél10kor érkezett meg Zsuzsi és Flóra, kicsit később Denyó és Zoli. Zolit nem láttam két éve, alig ismertem fel.. :DD Végre megvolt mindenki.. Zsuzsi, Flóra, Dorrri, Fruzsi, Tomi+Dóri, Denyó, Zoli, Tédé, meg én. Ittunk folyamat, csináltunk képeket, röhögtünk csomót, kibaszott jó volt. Zsuzsival "szerelmet" vallottunk egymásnak a konyhába, Denyónak megvarrtam a pulcsiját.. :D Egyébként már kezdtem én is elveszíteni az eszméletem, és nem sok mindenre emlékszek.. :DD

Lassacskán kezdett elfogyni a társaság. Zsuzsi, Flóra, Denyó meg Zolti mentek bulizni, Dorrri és Fruzsi haza. Tédé még beköltözött a budiba, elég szarul volt ahogy láttam.. :DD Aztán éjfél fele Tomi+Dóri meg Tédé is hazamentek, én meg lefeküdtem. Kicsit még forgott velem a szobám, de aztán elaludtam.. :DD

Hatalmas este volt..
.. és a képek: (átméretezett képek. nagyításhoz: jobbklikk - kép megjelenítése)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása