kilátÓóóÓÓ![péntek]

2010.02.05. 23:58 - viktornaplo

Hétfő: Angol megint. Annyira jó.. bizakodó is vagyok, Szilvi szerint simán meg lesz a vizsga.. :D

Kedd: Hát az a hazaút Karcsival.. Istenem ennyit röhögni. :DD Mit látott, aki benézett az ablakon: Elől két hosszúhajú srác izomból kapaja BELÜLRŐL a jeget a  szélvédőről, hátul meg három idióta szakad, az ölükbe meg egy kibaszott AUTÓKERÉK.. Hatalmas.. :DD
Beadtuk délután a jelentkezést is egyetemre. Nagyon izgatott vagyok.. :D

Szerda: Délelőtt orvos, délután sopping Tédével. KB a fél nyújorkert felpróbáltam.. :DD Ajj az a pulcsi.. meg a kabát is.. :|(L) Végül is vettem egy pólót meg egy fekete gatyát. Egész este abba mászkáltam.. annyira tetszik.. :D

Csütörtök: Fodrász, utána mozi Lillával. Végül is alig idegesített fel az a szar film.. Vááh.. 2,5 óra és 500Ftom bánja hogy megnéztem. Egyébkként ezt leszámítva tök jó volt, röhögtünk csomót.. :DD

Péntek: Délelőtt angoloztam végig. 17:30fele mentem fel Tédéhez. Néztünk South Parkot, közben rengeteget szakadtunk.. :D Aztán 19:30 Centrum. Zsuzsi, Flóra, Vica. Beültünk a Perlába. Kevés füstöt nyeltünk egyébként a három csaj mellett.. Különben én abszolút jól éreztem magam. Tédével leforgattuk a "Gengszterek közt" új részét.. Istenem ennyit szakadni.. :DD Kókuszosjegestea(L)

Aztán teljesen spontán Zsuzsi kitalálta, hogy menjünk fel a kilátóba. Flóra, Vica haza, mi meg, hiába volt kurva hideg, leszartuk. Vettünk két üveg bort a zsidóba, aztán indulás. Odafelé busszal mentünk. A kilátóba elég durván megfagytunk, és a bor is jéghideg lett, de szerintem kurva jó volt, és én nagyon jól éreztem magam. "Zsuzsi: ebbe van még?" Odafelé reppeltünk Dopemant, "pampampam" meg nevettünk sokat. Hazafelé gyaloggal jöttünk. Zsuzsit ketten karoltuk, hogy a magassarkúban ne zuhanjon el.. :DD Utolsó emlékképem az, hogy pisilek egy fánál. Aztán olyasmi rémlik, hogy valami szlovákokról beszélünk Tédével, végül pedig az hogy nagyon furcsán kattog a lift, és a hatodik emeleten nem a mi ajtónk van. Valószínűleg rossz lépcsőházba mentem be.. :DD

Napképe:

Jegyzet:
üzenete:
  *a szlovákoknak kiabáltál h
  *TÉDÉ SZERETI HA SZLOVÁKOK SZOPJÁK
  *meg
  *SZLOVÁKOK! SZOPJÁTOK LE TÉDÉT
Viktoя™ üzenete:
  *:|:|hehehehehehe

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása