téli - szombat [01.02.]

2010.01.02. 22:25 - viktornaplo

Reggel nem volt kedvem kimászni az ágyból mikor felkeltem, így még TVzgettem.. Valami köcsög japán rajzfilmet néztem. Nem volt amúgy olyan rossz.. :DD

Egyébként nem is kérdéses, hogy a nap fénypontja Duseee volt. Megint fél2, megint Centrum. Megint séta, megint népkert, megint ugyan az a pad. Megint nagyon jól éreztem magam, és megint csak azt tudom mondani hogy lenyűgöző ez a lány. Megint végig beszélgettünk, bár most csak 2órát voltunk együtt, mert dolga volt, de.. kárpótolt egy hatalmas öleléssel. Sőt.. már-már a nyakamba ugrott.. :DD

Utána haza, hami, net, pihi.

Háromnegyed7kor taliztam Tédével. Mentünk városba, Norcsihoz. Bementünk még egy üveg kóláért a spárba, és.. a pénztárnál már reflexből kérdeztem a nőt, hogy adjak-e személyit.. azt se néztem, hogy mit vettünk.. Az meg jól kiröhögött.. :DD

Leültünk a szinvateraszra, borozgattunk, röhögtünk, beszélgettünk, annyira jól éreztem magam. Zsuzsival is összefutottunk pár percre. Utána mentünk egy kört a 14essel, Norcsit kísértük ki Hejőcsabára. Aztán Tédével vissza, Pláza, kaja, séta a főuccán, és haza.

Fantasztikus nap volt, annyira jól éreztem magam végig. Lájtos volt, de zsír.

 

Jegyzet: Egyre több dolog derül ki a szilveszterről. Nagyon sajnálom a radiátoros esetet Dóri.. :SS Kiderült az is, hogy az egyik esés közben úgy belerúgtam a hősugárzóba, és akkora erővel, hogy az kitépte a konektort is a falból.. Ma este az is feltünt, hogy az órám csattja nagyon durván elhajlott. Fogalmam sincs hogy történhetett, mert visszagörbíteni is nehéz volt. Amúgy egyenlőre úgy néz ki hogy csak a szőlőzsírom hagytam el, más baj nincs.. :DD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása