szilveszter 2009/2010

2010.01.01. 14:15 - viktornaplo

Reggel úgy ébredtem hogy a fejem, a párnám, a szőnyegem, minden tiszta komfetti. Mint ha itt buliztunk volna. Nem volt meg egy csomó cuccom se, teljesen bepánikoltam. Szerencsére kiderült hogy Tédénél van mindenem.

Mikor megérkeztünk, egyből levertem egy doboz sört, ami 3 emberre is ráömlött. Még azt tudom hogy  Zsuzsi meg Dév hamar kiütötték magukat, és már hajnalban haza kellett jönnünk. De hogy miért.. Meg volt valami kötekedés is.. Amúgy alig emlékszek valamire, úgyhogy felmentem Tédéhez, és meghallgattam a beszámolót.. :D Vannak nagy sztorik... hehehe

Tédé blogján bővebben az estéről: kattide!

Csináltuk akkora képeket meg videókat.. hehehe ESZMÉLETLEN!

Feltetem párat, íme:

 

Hát eszméletlen mivolt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása