hétvége

2013.10.01. 10:02 - viktornaplo

Csütörtök:
Úgy jöttem el itthonról, hogy ma hosszú idő után megint lenézek egy igazi rokis buliba. Jött Tédé, Braz, meg Tomi is. Először a hárlinál voltunk, aztán 10fele kimentünk az egyetemhez. Próbáltam rácsörögni spanokra, de mint utólag kiderült firma köszöntő szakest volt, úgyhogy senkivel sem tudtam beszélni. Később mikor már vége lett, felugrottam a koliba Bandiért, aztán le a parkba a többiekhez. Elég sok ismerősbe botlottunk bele, ott volt Évi is akit kb érettségi óta 2× láttam. Éjfél és 1 között mentünk be valahogy, bent összefutottam Gabival is, váltottunk pár szót, aztán eltűnt. A kékben belebotlottam végre Fanniba is, táncoltunk megint. Tulajdonképp, hogy egész őszinte legyek magamhoz el sem indulok a rokiba, ha nem szólnak du., hogy Ő is ott lesz. Leválltam tőle, sör sört követett, meg a korábban bedöntött vodka is megtette a hatását. Sokat kóvályogtam, keresgéltem az embereket, táncolgattunk, spanolgattam, szóval egész jó volt. A vége felé már se Fannit, se Gabit nem találtam sehol, Tédéék is jöttek, úgyhogy elindultam velük haza. Pontosabban a tapelághoz a mekibe. Lesétáltunk, közben 3 éjszakai járat is elhúzott mellettünk, és mindezt miért.. a meki zárva volt felújítás miatt. Nos.. remek. Felkúrtam magam, lehugyoztam a mekit (mint utólag mesélték) aztán gyalog elindultunk a Centrum felé. Közben az összes gyerekkorunkból ismert dalt, főcímdalt, és minden egyebet végig énekeltünk, sőt.. üvöltöttünk.. na az nagy volt. A Vörösmartin bementünk egy pékségbe, ami Istennek hála épp 4kor nyitott, épp amikor arra vetődtünk. Megreggelizett mindenki, aztán irány haza.

Péntek:
Reggel képtelen voltam 6kor kelni, 1.5 óra alvással. Úgy nyomtam ki az ébresztőm, hogy nem is emlékszem rá. Eltelt a nap, este pedig Tédével ismét a várost céloztuk meg. Centrumnál összefutottunk Krácival, Pikuval meg Adriánnal, így indultunk tovább. Tesco, majd lépcső a Lévay mellett. Ott voltunk egy darabig, megjelent Iván a kurva is, Krácival volt egy kisebb beszélgetése: "Cső Iván, miújság? - Hát mittudomén.." Teljesen kiégtünk. Utána Lenéztünk az EUra, belebotlottunk a totál Szexterbe, aki az est hátralévő részében már velünk maradt. Kurva hideg volt egyébként, úgyhogy Pikuval kiegészülve beültünk a parkoló lépcsőházába. Kicsit később jött valami portás féleség, aki kiküldött minket, majd próbálta bezárni az ajtót, de minimum 10percig szarakodott vele, se belülről, se kívülről. Közben Esztertől és Pikutól folyamatosan kapta az ívet, pusztultunk már meg a végére, úgy szétszopatták szerencsétlent. Az meg kb reagálni nem tudott, csak puffogott meg durrogott. Miután már végleg rommá fagytunk, lenéztünk a TEDbe. Caramel lépett fel, amire ismét csak suna miatt mentem be. Tekintve hogy ingyenes volt, volt egy csomó cigány is, már vártam mikor lesz valami jó kis balhé, dehát hiába.. nem volt semmi különös. Fellépés után még vártunk kint Tédével egy kicsit, aztán jöttünk haza.

Szombat:
Fél12kor a búzán találkoztam Danival, meg Gergővel. El is indultunk Kaposvár felé.. csakhogy már Nyéknél felforralta a vizet a Pözsó, úgyhogy visszafordultunk, és átültünk a Golfba. Mire nem jó ha az embernek két kocsija van.. Igaz ami igaz, egy órás mínuszban voltunk, úgyhogy Dani nyomatta neki rendesen. Pest mellett még felvettünk 2 embert, aztán indultunk tovább. 3,5 óra alatt tettük meg az utat úgy, hogy jópárszor meg kellett állni hugyozni is. Az első gól épp akkor esett, amikor a parkolóból sétáltunk a stadion felé. Először csak az ordítást hallottuk, és bíztunk benne hogy nem csak egy szabálytalanság vagy egy helyzet váltotta ki a hangzavart. Mire nagy nehezen bevergődtünk a beléptetőkapun, már eltelt kb 10perc. A félidő vége felé az ultrák is csatlakoztak, és a csapat is nagyon jól játszott, szóval egy hatalmas hangulatú meccs jött össze a végére. Nyertünk 2-0ra, és végre ismét volt ünneplés.. idejét sem tudom mennyi idő telt el az utolsó, idegenbeli óta. Hazaúton, Pest és Miskolc között végig énekeltük a teljes retro repertoárt, Gyöngyhajú lánytól Bikinin és Demjén Rózsin keresztül Kozsó nyálbandáinak nyekergéséig. Hatalmas volt. Sőt, egyben így ez a túra kurvajó volt. Nagyon örülök hogy elmentem. Legutóbb ilyen jó turán 2012 májusában, a pécs meccsen voltam.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása