téli - vasárnap [12.27]

2009.12.27. 23:12 - viktornaplo

Háromnegyed11kor keltem.

Végre kezd télies idő lenni. Örülök neki nagyon. Délelőtt Anyussal pakolásztunk, aztán pihi volt végig.

Elmentem fürdeni. Égre-földre kerestem, hogy hova lett az itthoni ruhám. Megyek el a tükör előtt.. RAJTAM VOLT!

Mondok jobbat.. Multkor megfürödtem, leültem vacsizni, aztán elmentem fürdeni megint mert elfelejtettem hogy már fürödtem egyszer.

Szerinted normális vagyok ilyenkor? :D

Kora este mentem fel Tédéhez, hülyültünk sokat. Ültünk gép előtt egy kicsit, aztán mentünk a városba. Dorrri, Fruzsi, Denyó, a plázába taliztunk velük. Alig volt nyitva kocsma, így a Bulldogzba kötöttünk ki.

Jó hangulat volt végig, jól éreztem magam. Volt pár érdekes arc amúgy, időnként elég ijesztő viselkedéssel, de ezeket leszámítva zsír volt. Reppeltünk Dopemant is, Fruzsi aranyosan tolta.. :D

Jóeste volt, jól éreztem magam.

Pár idézet:

V: "Felcsípte a részeg nőt.."
TD: "Mi? felcsúszott neki a nő?"

V: "Rózsa vécé budijába"

F: "Mondj már valami jó filmet.."
V: "Csuklónyiszálók.."
TD: "Fruzsi értelmi szintjének megfelelőt.."
V: "Shrek."

TD: "Itt mindenki Jude?!"

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása