téli - péntek [12.25]

2009.12.25. 20:11 - viktornaplo

11kor keltem. Lassan szokásom lesz.. :DD

Nagyonfinom karácsonyi reggeli, aztán lazítás.

Utána segítettem Anyusnak is még, hogy hamarabb végezzünk, aztán pihi megint.

Amúgy csak háromszor volt áramszünet a nap folyamán..

Este Anyussal ajándékoztunk egymásnak. Kaptam egy webcamot, és egy nagyon zsír Tisza övtáskát.

Este még felhívott Zsuzsi. Beszélgetünk nagyba, egyszer csak gépi hang: "egyenlege 15mp múlvalejár."
Én: Ez neked szólt, vagy nekem?
Zsuzsi: Nemtudom de tegyük le..

NAGYvolt! :DDDDDDDD

Andival is beszélgettem még, éjszakába nyúlóan. Webcamoztunk is, meg röhögtünk sokat. Aranyos, és bolond. Hétfőn tali. Nagyon várom már.

Végre volt egy jó nap az idei karácsonyban.

Napképe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása