téli - csütörtök [12.24]

2009.12.24. 23:49 - viktornaplo

11kor keltem.

Reggeli, aztán karácsonyfa díszítés. Mióta az eszemet tudom, mindíg Zsuskával csináltuk, és mivel már nem velünk lakik.. ma nekem kellett, egyedül.

Ezzel az a baj, hogy régen ahányszor próbálkoztam egyedül díszíteni, nekem nem sikerült jól egyszer sem. Mindíg csúnya lett. Ezért gyűlölöm a karácsonyfa díszítést.. ha valamit elbasztál egy csomószor, utána nincs kedved megint elkezdeni..

Teljesen lehangolt, hogy most is csúnya lett. Borzasztóan éreztem magam, mert nem szeretek kiadni a kezeim közül szar munkát. Ingerült is voltam, és csak egy kis szikra kelett hogy elboruljon az agyam. Úgy szégyellem magam így utólag.

Amugy az összes karácsonyi zenével tele van a hócipőm. Inkább Kid Cudi-t meg Esmée Denters-t halgattam egész nap.

Estére Zsuskáékhoz voltunk hivatalosak karácsonyi vacsira. Ott volt Anyus, Zsuska, JocóMama, Jocó, meg én. Ajándékoztunk is.

Zsuskától és Jocótól kaptam egy vizipipát. Eredeti tunéziai. Egy praktikus kis kofferben van. Nagyon jó. Jocó Anyukája pedig egy tök jó könyvet adott. El is kezdem olvasni hamarosan.

A vacsi fenomenális volt. Igazán büszke lehet magára Jocó, nagyon finomakat főzött. Ritkán szoktam ennyire dícsérni kaját, mert borzasztóan kritikus vagyok, de most meg voltam elégedve mindennel 110%-ig! Minden elismerésem az övé.

Éjfél előtt kicsivel értünk haza.

 

Jegyzet: Ma végre bebizonyosodott, hogy BüdösPista valóban meghalt. Eddig még csak pletykaként hallottam erről. Állítólag pár hete félholtan fetrengett a házelőtt, úgy kaparták össze a mentősök, és vitték be a kórházba. Mongyuk nem lettem volna annak a helyében aki megfürdette..
Azt még nem tudom hogy halt meg, de állítólag valami nagyon természetellenes pózban feküdt, ezért hívták ki a zsarukat is.
Palibácsi szerint olyan rohadt büdös volt miután elszállították a hulláját, hogy az összes ablakot kinyitotta az ötödiktől felfelé a lépcsőházban, mert nem lehetett megmaradni a bűztől, ami a lakásából terjengett.

Sajnálom azért az anyját és a lányát, de...... legalább nem lesz többet olyan büdös a liftben, hogy amikor belépek, a hányinger kerülget......

Rest In Peace Stinky Steve!

 

Napszáma:

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dé06 · www.emlekekhelye.blog.hu 2009.12.25. 10:45:23

és még a közös számunkban is benne van :S

viktornaplo 2009.12.25. 11:35:56

jaja...
híressé tettük mire meghalt... :\
süti beállítások módosítása