melóó

2009.12.17. 11:27 - viktornaplo

a teszkóba

éjszaka

reggel 6ig

rápihenés nélkül

ilyenjóvolt(Y)

 

Délután feldobott a havazás. Suliból hazafele is vicces volt ahogy csúszkáltunk a kocsival.. :D Bár szerintem Denyónak kevésbé teccet.. :D

Aztán meg városba Tédével.. Lábujjaim lefagytak, de végül is igy már minden ajándék megvan. Különben is nagyonjól elvoltunk. Megint üvöltöztünk egy csomót, meg szakadtunk folymat.. :D

Egyébként vicces dolog kihallgatni mások beszélgetését.. hehehe

.........

Ész hová mész.. 10perc van indulásig, és azon kapom magam, hogy próbálom betuszkolni a mikróba a tejesdobozt..

Mitgondolsz a bögrét hová tettem?
Hűtő..(Y)

.........

20:40kor tali Gabenékkel. Meglepődtem, mert végig nagyon rendesek voltak. Lekéstük a buszt, amivel még időben beértünk volna, szóval.. késéssel inult az első munkanapom..
Persze mire végre megérkeztünk, senkinek  sem tűnt fel hogy nem 21:30ra voltunk ott.. Felesleges volt aggodalmaskodni.

A kabátot lepakoltuk, és minden egyes cikket ami nálunk volt, és kapható a teszkóban is, lecímkeztettünk.. keveset álltam ott, mire végeztem mindennel.. De kajak.. a féldoboz rágótól, a szőlőzsíron keresztül a tollakig mindent le kelett cetliztetni.. (Y)

Na végül elkészült mindenki, és szétosztottak minket hogy ki melyik osztályon fog dolgozni. Ez mondjuk elég cuki rész volt. Mint ha a tulajdonuk lettünk volna, úgy osztogattak minket..

Egyébként úgy indultam el itthonról, hogy én tuti halat fogok pakolni, vagy tuti a hűtőházba tesznek.. és bejött, SŐT! Mindkettő egyszerre.. Még szerencse hogy melegen öltöztem..
[nemtudom Anyukám mennyit csuklott az éjszaka, mert sokszor emlegettem magamban, hogy megtanított, hogy a legváratlanabbra is fel kell készülni.. (: ]

A srác akivel együtt dolgoztam egész este, szintén diák volt. Ő legalább már volt melózni itt előtte is, szóval tudott segíteni ha valamit nem tudtam. Egyébként kicsit be volt lassulva, de azért röhögtünk sokat.. "Rejszolt krumpli"

Az volt a feladatunk, hogy a mélyhűtő raktárból, -20°C-ból vigyük ki a mirelit holmikat az üzletbe, a helyükre. A boltba kb +20°C volt. Mivel a raktárban válogattuk össze egy raklapra, hogy mit kell feltölteni, az időnk felét legalább ott töltöttük. Az ajtajára kiírva: "Thermo védőruha használata kötelező!" Kaptunk egy-egy puffajkamellényt.. Olyan hideg volt egyébként a hűtőraktárban, hogy zsebkendőt sem kellett használni.. belefagyott az orromba minden.

Volt egy béka nevezetű kis raklapemelő, amin toltuk-húztuk az árut amit ki kellett vinnünk. 10perc szenvedés után nagyon belejöttem, hogy kell használni.

Fél1kor és fél4kor volt szünet, így három részre oszlott a munkaidő. Az első részben pörögtem végig. Másodikban már kicsit fáradtam, próbáltam energiát spórolni. Az utolsó harmadban pedig vagy tengődtünk céltalanul vagy csak fészingeltünk. [Magyarul megigazgattuk a cuccokat a hűtőládában, hogy szép és esztétikus legyen..]

Egyébként nem voltam álmos, köszönhetően az energia italoknak, de a lábaim meg a hátam már fájt mire hazaindultunk. 6:10kor indultunk onnan, és már 7:00kor az ágyamban voltam.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása